کد خبر: 616595
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۷ ۱۴:۴۲:۳۹
| |

روزنامه هاآرتص:

هیچ صلحی بین ملت مصر و اسرائیل وجود ندارد؛ توافق جعلی است

رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی اعلام کردند که عملیات اخیر در مرز با مصر نشان داد که توافق عادی‌سازی بین تل‌آویو و قاهره، «توافقی جعلی» است و هیچ صلحی در کار نیست.

هیچ صلحی بین ملت مصر و اسرائیل وجود ندارد؛ توافق جعلی است
کد خبر: 616595
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۷ ۱۴:۴۲:۳۹

تحلیل رسانه‌های عبری از عملیات شهید «محمد صلاح ابراهیم» در منطقه سینا که در آن ۳ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند، همچنان ادامه دارد. این عملیات بر فضای داخلی تل‌آویو هم سایه افکنده و بار دیگر واقعیت «نفرت از اسرائیل در مصر» را تکرار کرده است.

به گزارش فارس و طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، رسانه‌های عبری روزها بعد از این عملیات اعلام کردند: در اسرائیل تلاش می‌شود تا حمله هفته گذشته به سربازان ارتش اسرائیل در مرز با مصر جمع شود اما این روند ابعادی از موضوع عادی سازی روابط با مصر را نشان می‌دهد.

در همین خصوص، «حایم لوینسون»، روزنامه‌نگار  روزنامه «هاآرتص» ضمن بیان اینکه توافق عادی‌سازی بین رژیم صهیونیستی و مصر «توافق جعلی» است، تاکید کرد که «هیچ صلحی بین ملت مصر و اسرائیلی‌ها وجود ندارد».

لوینسون در ادامه و با اشاره به اینکه «مصری‌ها به اسرائیل سفر نمی‌کنند و میزان روابط تجاری بین دو طرف هم پنهان است»، تاکید کرد: «اسرائیلی‌ها در مصر مورد استقبال قرار نمی‌گیرند».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها