امام جمعه رشت:

۱۳ هزار انگلیسی به‌خاطر سرما جانشان را از دست دادند؛ سانسور کردند

امام جمعه رشت گفت: در یک سانسور بزرگ تبلیغاتی و رسانه‌ای از دست دادن ۱۳ هزار انسان انگلیسی به جهت سرما و عدم دسترسی به انرژی، این اتفاق ناگوار انسانی مطرح نشد، اگر کوچکترین اتفاقی در کشور ایران بیفتد امپراتوری رسانه دنیا تحریف واقعیت دنبال برنامه‌های سیاسی خود خواهد بود.

۱۳ هزار انگلیسی به‌خاطر سرما جانشان را از دست دادند؛ سانسور کردند
کد خبر: 613555
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ۱۴:۳۰:۳۰

رسول فلاحتی، امام جمعه رشت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت سالروز عروج ملکوتی آیت الله بهجت این عالم ربانی در اظهار کرد: بهترین ذکر، ذکر عملی است یعنی عملا از گناه دوری کنیم.

به گزارش فارس، بخش هایی از اظهارات امام جمعه رشت را در ادامه می خوانید:

  • دشمنان تهی‌مغز ایران اسلامی می خواهند دختران ما را وسیله‌ای برای اهداف پلید خود قرار دهند، دشمنان ایران عزیز اسلامی کور خوانده‌اند و این آرزو را به گور خواهند برد.
  • دشمن در صدد این است تا دختران ایران اسلامی ناهنجاری اعتقادی و ملی را در صدر رفتار خود قرار دهند، اما  دشمنان کورخوانده‌اند، چرا که دختران ایران اسلامی توطئه ‌های آنان را نقش بر آب می‌کنند.
  • صدام وقتی خرمشهر را گرفته بود، اعلام کرد که آمدند تا بمانند، اما او و رژیم بعث عراق با وجود حمایت همه دنیا، از بین رفت و جمهوری اسلامی با اقتدار ایستاده است.
  • خرمشهر بیش از ۵۰۰ روز در دست دشمنان بود اما به دست دلاوران و رزمندگان غیور ایران اسلامی آزاد شد،  به  قول  فرمایش امام خمینی (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد و این آزادسازی پریشانی رژیم بعث عراق به ویژه صدام را به وجود آورده بود.
  • صدام و رژیم بعث عراق تا بن دندان مسلح می‌خواست سه روزه خرمشهر را بگیرد اما به دست رزمندگان دلاور ایران اسلامی به اهداف شوم خود نرسید، ایران قوی مختص به ویژگی ایران امروز نیست بلکه از همان روزهای آغازین انقلاب با دستان خالی و قدرتمندانه در مقابل تمام دنیای ایستادیم به دنیا ثابت کردیم که ملت ایران ملت قوی‌ است و  به هیچ قدرتی اجازه نگاه کج به این مرز پرگهر را نمی‌دهد.
  • عراق آمده بود بماند اما هنوز نظام جمهوری اسلامی باقی مانده است و دو ملت ایران و عراق برادرانه کنار هم ایستاده‌است، نظام جمهوری اسلامی ماند تا خار چشم بدخواهان، دشمنان و نظام استکبار شود‌.
  • مقاومت واکنش طبیعی هر ملت آزاده و با شرفی در مقابل تهدید و زورگویی است،  ملت ایران در برابر هیچ زورگویی سر تعظیم  خم نمی‌کنند، چرا که معتقد است مقاومت بر خلاف تسلیم، موجب عقب نشینی دشمن می‌شود.
  • مقاومت هزینه دارد اما هزینه سازش و تسلیم از هزینه مقاومت به مراتب بیشتر است، وعده الهی در قرآن این است که طرفداران حق و اهل مقاومت ممکن است قربانی بدهند اما پیروزی نهایی با آن‌هاست پس اگر موضعی را در راه خدا گرفتید بدانید که نصرت الهی با شماست.
  • امروز رژیم صهیونیستی تا بن دندان مسلح نتوانست  پنج روز در برابر جبهه مقاومت بایستد،  این فرهنگ استقامت ایران اسلامی است،که به دنیا صادر شده، دنیا میداند ملت ایران شهید می‌دهد اما ذلت را نمی‌پذیرد.
  • سناتور آمریکایی با عصبانیت ایران را تروریست خواند و می‌پرسد چرا باید ایران به چین افزایش صادرات نفتی داشته باشد،  این بیچاره ها نمی‌دانند که خود را چگونه باید حفظ کنند، از درون در حال مفتضح شدن بوده و آنگاه دنبال نقشه کشیدن برای ایران اسلامی هستند این حماقت آمریکاست که رئیس‌جمهور خودشان هنوز فرق راست و چپ را نمی‌داند و ادعای قدرت نمایی برای دیگران دارند.
  • ملت ایران کاری کرده که آمریکایی‌ها، این دزدان سرگردنه منفورترین سردمداران دنیا باشند،  ما برای همسایه شمال غربی خود تأسف می‌خوریم، در دولت گذشته بعضی از مسؤولان عالی رتبه همسایه شمال غربی  به گیلان ما آمده بودند تا راه آهن رشت به آستارا شکل بگیرد اما دست‌های پنهان بیرون، منجر به عقب‌نشینی آنها شد اما با هوشمندی روسیه که متوجه اهمیت آن به جهت ارتباط جغرافیایی بود و به میدان امده تا این مهم شکل بگیرد.
  • امیدواریم این راه آهن وسیله‌ای برای رشد کشور و منطقه شود، ارتباط  میان شبه‌قاره، جنوب آسیا و غیره می‌تواند میدانی برای روابط خوب اقتصادی ایجاد کند و رشد اقتصادی را در پیش بگیرد.
  • باید قدر نعمات الهی را باید بدانیم، ما از حیث انرژی پر مصرف هستیم و باید علاوه بر مدیریت توسط مسؤولین مردم نیز در صرفه جویی اهل رعایت باشند.
  • در یک سانسور بزرگ تبلیغاتی و رسانه‌ای از دست دادن ۱۳ هزار انسان انگلیسی به جهت سرما و عدم دسترسی به انرژی، این اتفاق ناگوار انسانی مطرح نشد، اگر کوچکترین اتفاقی در کشور ایران بیفتد امپراتوری رسانه دنیا تحریف واقعیت دنبال برنامه‌های سیاسی خود خواهد بود.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها