کد خبر: 612754
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ۲۲:۵۵:۴۶
| |

مصری‌ها تایید می‌کنند، فلسطینی‌ها تکذیب؛

توافق آتش‌بس در غزه از امشب اجرا می‌شود

تلویزیون دولتی مصر از دستیابی جهاد اسلامی فلسطین و اسرائیل به توافق آتش‌بس در غزه خبر داد و اعلام کرد که این توافق از امشب اجرایی می‌شود.

توافق آتش‌بس در غزه از امشب اجرا می‌شود
کد خبر: 612754
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ۲۲:۵۵:۴۶

دو طرف فلسطینی و اسرائیلی با توقف جنگ از ساعت ۱۰ امشب با میانجیگری مصر موافقت کردند.

به گزارش ایسنا و به‌نقل از تلویزیون دولتی مصر، بر اساس این گزارش، این توافق شامل آتش بس، توقف حمله به غیر نظامیان و بمباران منازل مسکونی است.

این در حالی است که سخنگوی جنبش جهاد اسلامی ضمن تکذیب خبر دستیابی دو طرف به توافق آتش بس اعلام کرد که شایعه کردن چنین خبری، تلاشی ناموفق برای تغییر مواضع مقاومت فلسططین است.

از سوی دیگر، شبکه المیادین به نقل از یک منبع وابسته به جنبش جهاد اسلامی، شایعات منتشر شده درباره دستیابی به موافقت در مذاکرات آتش بس تحت نظارت مصر را تکذیب کرد.

از روز سه‌شنبه هفته گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نوار غزه را هدف حملات سنگین خود قرار دادند که در جریان آن تاکنون ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک و سه زن و چهار فرمانده ارشد گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهید شده‌اند.

گروه‌های مبارز فلسطینی نیز در اقدامی تلافی‌جویانه در چندین نوبت تل آویو و دیگر بخش‌های سرزمین‌های اشغالی به ویژه جنوب اسرائیل را آماج حملات موشکی و راکتی قرار دادند که در جریان آن تاکنون چند صهیونیست زخمی شده‌اند

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها