کد خبر: 612060
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۲۱:۰۰:۰۴
| |

روزنامه کیهان: آمریکا به دنبال توافق جدید با ایران است

روزنامه کیهان نوشت: آمریکا که تلاش داشت نیاز اساسی خود به مذاکره را به قیمتی گزاف و در قالب دروغین امتیاز ویژه به ایران بفروشد ولی ناکام ماند‌، حال با کمک جریان غربگرا در پی مصادره موفقیت‌های بدون برجام در قالب یک توافق جدید است.

روزنامه کیهان: آمریکا به دنبال توافق جدید با ایران است
کد خبر: 612060
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۲۱:۰۰:۰۴

روزنامه کیهان مدعی شد آمریکا به دنبال توافق جدید با ایران است.

به گزارش کیهان، آمریکا که در شرایط کنونی بسیار ضعیف‌تر از گذشته خود و رو به افول قرار دارد، با مشاهده پیشرفت روزافزون جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف و گسترش دامنه نفوذ و اقتدار آن در سطح منطقه و جهان، بیش از هر زمانی نیازمند مذاکره با ایران است. چه آنکه دو گزینه دیگر غرب یعنی حمله نظامی و تحریم اقتصادی شکست خورده و حتی در مقاله مذکور نیز به کهنگی و ناکارآمدی آنها اعتراف شده است.آمریکا تلاش کرد نیاز اساسی خود به مذاکره را در قالب دروغین امتیاز ویژه به ایران با قیمت گزافی بفروشد. ولی چون ناکام ماند‌، حال در پی مصادره موفقیت‌های بدون برجام در قالب یک توافق جدید است. 

روزنامه کیهان در ادامه نوشت: در این میان عده‌ای از غرب‌گرایان داخلی نیز از پیشنهاد جدید غرب هیجان‌زده شده و از آن استقبال کرده‌اند. چرا که در صورت برقراری این توافق، می‌توانند تمام دستاوردهایی که دولت با نگاه به داخل به دست آورده و در آینده نیز بیشتر عیان خواهد شد، به پای این توافق بنویسند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها