کد خبر: 609821
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۸ ۱۲:۱۸:۲۲
| |

دیدار امیرعبداللهیان با سید حسن نصرالله

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در پاسخ به دعوت همتای لبنانی در بیروت حضور دار‌د با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار امیرعبداللهیان با سید حسن نصرالله
کد خبر: 609821
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۸ ۱۲:۱۸:۲۲

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در پاسخ به دعوت همتای لبنانی در بیروت حضور دار‌د با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.  

به گزارش فارس و به نقل از المیادین، امیرعبداللهیان و سید حسن نصرالله در این دیدار درباره آخرین تحولات منطقه، توافق اخیر ایران و عربستان برای ازسرگیری مناسبات دیپلماتیک و تاثیر آن بر کشورهای منطقه و آخرین تحولات در لبنان و اوضاع جاری در فلسطین گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مجتبی امانی سفیر ایران در بیروت، مهدی شوشتری دستیار وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقا، علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و محمد فتحعلی معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در بیروت نیز حضور داشتند.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران دیروز هم در بیروت ضمن دیدار با عبدالله بوحبیب وزیر خارجه با نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان و نبیه بری رئیس پارلمان این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد. 

زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی هم دیشب با امیرعبداللهیان در بیروت دیدار کرد و‌ در این دیدار بحران‌های فزاینده داخلی در رژیم صهیونیستی را نشانه درماندگی و ضعف اشغالگران صهیونیست در برابر مجاهدت رزمندگان مقاومت و ملت فلسطین خواند و‌ گفت: این رژیم در مسیر زوال و نابودی قرار گرفته است

در حال تکمیل...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها