کد خبر: 608354
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۱ ۰۹:۵۱:۵۲
| |

کشته‌ شدن ده‌ها نفر در یمن به دلیل ازدحام جمعیت هنگام توزیع کمک‌های خیریه!

مقام‌های محلی اعلام کردند که در پی ازدحام جمعیت در پایتخت یمن در جریان توزیع کمک‌های خیریه، ده‌ها نفر جان خود را از دست دادند.

کشته‌ شدن ده‌ها نفر در یمن به دلیل ازدحام جمعیت هنگام توزیع کمک‌های خیریه!
کد خبر: 608354
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۱ ۰۹:۵۱:۵۲

 مقام‌های محلی اعلام کردند که در پی ازدحام جمعیت در پایتخت یمن در جریان توزیع کمک‌های خیریه، ده‌ها نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا، بر اساس این گزارش، پس از آن‌که شهروندان نیازمند برای دریافت کمک‌های خیریه از بازرگانان محلی در ماه مبارک رمضان هجوم آوردند، ده‌ها نفر جان خود را از دست دادند. 

ویدئوی این تراژدی در صنعا صحنه‌ای را نشان می‌دهد که ده‌ها نفر در آن بر اثر ازدحام، قادر به حرکت نیستند و فریاد کمک سر می‌دهند. افرادی که در این میان گرفتار شده بودند، دست‌های خود را برای کمک دراز کرده‌اند و چندین نفر نیز در حال کمک برای بیرون کشیدن سایرین دیده می‌شوند.

«عبدالخالق الاجری» سخنگوی وزارت کشور یمن طی بیانیه‌ای در این‌باره اعلام کرد: «اتفاقی که امشب رخ داد، حادثه تلخ و دردناکی است که بر اثر ازدحام گسترده تعدادی از شهروندان ناشی از توزیع بی‌‌رویه مبالغی توسط برخی کسبه و بدون هماهنگی با وزارت کشور رخ داد».

«مطهر المارونی» مدیر دفتر بهداشت یمن نیز در این‌باره به خبرگزاری المسیره گفت که دست کم ۷۸ نفر در این حادثه کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها