قاچاق 10 میلیون قرص مخدر از لبنان به عربستان+ تصاویر

چهار لبنانی در منطقه القبه و هنگام بارگیری محموله در کانتینر برای انتقال آن به بندر طرابلس دستگیر شدند.

قاچاق 10 میلیون قرص مخدر از لبنان به عربستان+ تصاویر
کد خبر: 607248
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۵ ۲۳:۳۰:۱۸

وزیر کشور لبنان از کشف و ضبط نزدیک به 10 میلیون قرص مخدر در یک محموله صادراتی از این کشور به مقصد عربستان خبر داد.

به گزارش شفقنا به نقل از شبکه خبری «الغد» مصر، «بسام مولوی»، وزیر کشور و شهرداری های دولت پیشبرد امور لبنان بعد از ظهر امروز (جمعه) در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور موفق شدند از قاچاق نزدیک به 10 میلیون قرص مخدر و روانگردان «آمفتامین» در یک محموله کربن پلاستیکی به سنگال و در نهایت عربستان جلوگیری کنند.

وزیر کشور لبنان در پیام توییتری خود در این باره نوشت: شعبه اطلاعات (وابسته به سازمان امنیت داخلی لبنان)، آماده سازی عملیات قاچاق نزدیک به 10 میلیون قرص کاپتاگون (آمفتامین) با یک محموله کربن پلاستیکی از لبنان به سنگال و از آنجا به عربستان را خنثی کرد.

بنا بر اعلام مولوی، نیروهای شعبه اطلاعات با استناد به اطلاعات دریافتی ریاست شعبه درباره آماده سازی یک فرد تحت تعقیب قوه قضائیه لبنان برای قاچاق محموله مذکور، موفق شدند اعضای شبکه و انبار محموله را در منطقه «القبه» در حومه شهر ساحلی طرابلس در شمال این کشور شناسایی کنند.

در نتیجه نظارت و پیگیری انجام شده نیز، یگان ویژه شعبه اطلاعات یک عملیات برق آسا را انجام داد و به طور همزمان چهار لبنانی را در منطقه القبه و هنگام بارگیری محموله در کانتینر برای انتقال آن به بندر طرابلس دستگیر کرد در حالی که تحقیقات با آنها ادامه دارد و تلاش برای شناسایی دیگر افراد درگیر در این کار در جریان است.

قاچاق

قاچاق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها