کد خبر: 606444
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ ۱۳:۳۳:۲۷
| |

وزیر اسرائیلی:

فرماندهان امنیتی اسرائیل علیه نتانیاهو شورش کرده‌اند

وزیر میراث رژیم اسرائیل گفت که فرماندهان دستگاههای امنیتی این رژیم علیه کابینه نتانیاهو شورش کرده اند و مخالفان خواستار اخراج وی شدند.

فرماندهان امنیتی اسرائیل علیه نتانیاهو شورش کرده‌اند
کد خبر: 606444
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ ۱۳:۳۳:۲۷

عمیچای الیاهو، وزیر میراث رژیم صهیونیستی از وزیران حزب قدرت یهود (عوتسما یهودیت) به رهبری «ایتامار بن گویر» در یک سلسله توییت با اشاره به درگیری‌های نظامی و امنیتی که این رژیم در جبهه‌های مختلف شاهد آن است، فرماندهان ارشد سرویس‌های امنیتی این رژیم را به شورش علیه کابینه بنیامین نتانیاهو متهم کرد.

به گزارش ایرنا، وی با تاکید بر اینکه فرماندهان ارشد دستگاههای های امنیتی در حال شورش علیه کابینه هستند، افزود: رفتار فرماندهان امنیتی، مسئولیت کابینه در قبال چالش‌های امنیتی را کاهش می‌دهد که این امر سلب مسئولیت از وضعیت امنیتی تعبیر می‌شود.

این وزیر کابینه نتانیاهو همچنین در توئیتر خود انتقادات تندی علیه توافقنامه سازش موسوم به "توافقنامه اسلو" انجام داد و با بیان اینکه این توافق توسط افرادی انجام شده است که نماینده صهیونیستها نبودند، خواستار لغو آن شد.

الیاهو گفت: توافق اسلو توسط افرادی دیکته شده بود که از اسرائیلی‌ها مجوز دریافت نکردند و روحیه جنگندگی ارتش اسرائیل را از بین برد.

وی ادامه داد: پول‌های خارجی نیز در قالب توافقنامه (اسلو) اجازه آموزش افسران ما در زمینه مفاهیم صلح را داد.

این اظهارات الیاهو پس از آن مطرح شد که طرفدارانش با توییتر او را مورد حمله قرار دادند و از ناکامی های کابینه درباره وضعیت امنیتی رژیم صهیونیستی سخن گفتند. کاربران صهیونیست گفتند که کابینه نتانیاهو در پرونده امنیتی ناتوان است. همین امر باعث شد تا «عمیچای الیاهو» از فرماندهان دستگاههای امنیتی به عنوان مسئول افزایش درگیری‌های فعلی انتقاد کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها