کد خبر: 601202
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ۱۵:۳۵:۳۷
| |

انسیه خزعلی معاون رییس‌جمهور در امور بانوان و خانواده:

جمهوری اسلامی خواهان مقابله با نقض حق توسعه زنان در جهان است

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در گردهمایی شصت و هفتمین کمیسیون مقام زن گفت: از کمیسیون مقام زن با هدف ارتقای جایگاه و بررسی وضعیت پیشرفت زنان در سراسر جهان را مغتنم می‌شمارم.

جمهوری اسلامی خواهان مقابله با نقض حق توسعه زنان در جهان است
کد خبر: 601202
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ۱۵:۳۵:۳۷

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی برخی کشورهای خاص برای حذف حق رأی ایران از کرسی مقام زن سازمان ملل گفت: آنچه بهانه‌ای برای لغو عضویت ایران بود امری بدون استناد قانونی، بر پایه دروغ و فشار قدرت‌های سلطه طلب و غوغای رسانه‌های اجیر شده و با هدف صرفاً سیاسی و برای منزوی کردن ایران بوده است. 

به گزارش فارس، خزعلی گفت: باوجود سیاه نمایی‌های تبلیغاتی رسانه‌های معاند درحالی سعی در کمرنگ کردن تأثیرگذاری زنان اندیشمند ایرانی در عرصه بین المللی کرد که در دهه‌های گذشته رشد دانش آموختگان مرد 7 برابر شده، رشد دانش آموختگان زن ایرانی به 17 برابر گذشته ارتقا یافته است. 

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در پایان سخنان خود یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران از جامعه جهانی می‌خواهد که در مقابل نقض حق توسعه زنان که بر اثر جنگ‌ها و تحریم‌های قهر آمیز یکجانبه و نیز رویه‌های ناصحیح مدرن به نام حقوق بشر ایجاد شده است، بایستند و از اعمال این روش‌های ناقض حقوق بشر علیه کشورها، خصوصاً زنان و کودکان جلوگیری کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها