کد خبر: 599680
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۲۰:۳۰:۴۱
| |

آغاز «روزشمار عمر» جو بایدن

وبسایت خبری و تحلیلی واشنگتن فری بیکن که به طبقه محافظه کاران جمهوریخواه در سپهر سیاست ایالات متحده وابسته است، در صفحه اصلی وبسایت خود میزان عمر جو بایدن رییس جمهور دمکرات آمریکا را به سال، روز، ساعت، دقیقه و ثانیه درج کرده است.

آغاز «روزشمار عمر» جو بایدن
کد خبر: 599680
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۲۰:۳۰:۴۱

یک وبسایت آمریکایی متعلق به سیاستمداران محافظه کار این کشور در اقدامی عجیب، ثانیه‌شمار عمر رییس جمهور این کشور را در صفحه اصلی قرار داده است.

به گزارش  شفقنا؛ وبسایت خبری و تحلیلی واشنگتن فری بیکن که به طبقه محافظه کاران جمهوریخواه در سپهر سیاست ایالات متحده وابسته است، در صفحه اصلی وبسایت خود میزان عمر جو بایدن رییس جمهور دمکرات آمریکا را به سال، روز، ساعت، دقیقه و ثانیه درج کرده است.

روزشمار عمر جو بایدن

به نظر می‌رسد این اقدام غیرمعمول به خاطر کهولت سن جو بایدن و انتشار گزارش‌هایی در مورد عدم توانایی ذهنی و جسمی او برای اداره کشور آمریکا صورت گرفته است. از ژانویه سال 2020 که بایدن رییس جمهور آمریکا شده فیلم‌های زیادی در مورد لغزش‌های کلامی و جسمی و نیز صحبت کردن غیرعادی یا حرکات عجیب از وی منتشر شده که گمانه‌زنی‌ها در مورد صحت و سلامت جسمی و ذهنی او به عنوان رییس جمهور و فرمانده کل قوای مسلح آمریکا را با تردید مواجه کرده است. جو بایدن اکنون 80 ساله است و هفته پیش کاخ سفید اعلام کرده همه آزمایش‌های پزشکی را با موفقیت پاس کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها