کد خبر: 596940
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۲:۳۰:۱۳
| |

سخنگوی وزارت خارجه:

اسرائیل ناتوان‌تر از آن است که اقدام نظامی علیه ایران انجام دهد؛ طعم ضربات سخت ما را قبلا چشیده

سخنگوی وزارت خارجه درمورد حمله پهپادی اخیر به تاسیسات دفاعی اصفهان گفت: رژیم اسرائیل ناتوانتر از آن است که اقدام نظامی علیه ایران انجام دهد و جرأت چنین اقدامی را نخواهد داشت و طعم ضربات سخت ایران را قبلا چشیده است.

اسرائیل ناتوان‌تر از آن است که اقدام نظامی علیه ایران انجام دهد؛ طعم ضربات سخت ما را قبلا چشیده
کد خبر: 596940
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۲:۳۰:۱۳

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سؤالی درباره مانور نظامی اسرائیل و آمریکا اظهار داشت: رژیم صهیونیستی جدیت ایران را در پاسخ به اقدامات ضد امنیتی و تجاوزکارانه بارها و بارها دریافت کرده و طعم آن را چشیده است در ارتباط با اقداماتی که این رژیم در کنار دولت آمریکا انجام می‌دهد ادبیات ما واضح و رروشن است هرگونه اقدام ضد امنیتی علیه ایران از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی با توجه به اینکه دولت آمریکا متحد و حامی تمام عیار این رژیم است، آمریکا باید پاسخگو باشد. ادبیات ما واضح است.

به گزارش ایسنا، کنعانی ادامه داد: هرگونه اقدام از هر منشأیی علیه امنیت ملی ایران با قاطعیت از سوی ایران پاسخ داده خواهد شد. اقدام از سوی هر واسطه‌ای صورت گیرد ایران هیچ تعلل و تردیدی در پاسخگویی به خود راه نخواهد داد.

وی اضافه کرد: این رژیم باید به فکر وضعیت داخلی خود و شرایط نابسامان داخلی و تظاهراتی که بیش از ۶ هفته متمادی در داخل این سرزمین‌ها صورت می‌گیرد، باشد. این رژیم اگر بتواند همت کند با اقدامات آزادیخواهانه ملت فلسطین نه فقط در غزه و کرانه غربی بلکه در اراضی ۴۸ مقابله کند. این رژیم ناتوانتر از آن است که اقدام نظامی علیه ایران انجام دهد و جرأت چنین اقدامی را نخواهد داشت و طعم ضربات سخت ایران را قبلا چشیده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها