کد خبر: 596544
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ۱۸:۳۵:۳۱
| |

اردوغان: با فاجعه بزرگ مواجهیم / از آب گل‌آلود ماهی نگیرید

رئیس جمهور ترکیه گفت: متأسفانه برخی احزاب و طرف‌های سیاسی از آب گل آلود ماهی می‌گیرند و از روحیه وحدت برخوردار نیستند و عده‌ای ضعیف‌النفس از این فاجعه برای غارت سوء استفاده کرده‌اند و به همین دلیل وضعیت فوق‌العاده اعلام کردیم.

اردوغان: با فاجعه بزرگ مواجهیم / از آب گل‌آلود ماهی نگیرید
کد خبر: 596544
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ۱۸:۳۵:۳۱

رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه می‌گوید: با بازدید از مناطق آسیب دیده، متوجه شدیم که با یک فاجعه بزرگ روبرو هستیم.

به گزارش ایسنا به نقل از آناتولی،  رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که شمار جانباختگان زلزله این کشور به ۲۱ هزار و ۴۳ تن افزایش یافته است. اردوغان با بیان آمار مذکور گفت که زلزله بیش از ۵۰۰ کیلومتر در ترکیه را تحت تأثیر قرار داده و عملیات نجات و جستجو در برخی شهرها و مناطق پایان یافته است.

رییس جمهوری ترکیه افزود: با توجه به وقوع زلزله‌ قهرمان‌ماراش، ادامه سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاملا مجازی برگزار خواهد شد. امدادگران قهرمان که بدون هیچ‌ چشم‌داشتی فعالیت می‌کنند، حق بزرگی بر گردن ما دارند.در حال برنامه‌ریزی برای نوسازی صدها هزار خانه و زیرساخت‌ها در شهرهایی که در زلزله ویران شده‌اند، هستیم. متأسفانه برخی احزاب و طرف‌های سیاسی از آب گل آلود ماهی می‌گیرند و از روحیه وحدت برخوردار نیستند و عده‌ای ضعیف‌النفس از این فاجعه برای غارت سوء استفاده کرده‌اند و به همین دلیل وضعیت فوق‌العاده اعلام کردیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها