سرگئی لاوروف:

از تشدید تنش با تهران نگرانیم/ رهبر ایران درباره ممنوعیت سلاح اتمی فتوا صادر کرده است

سرگئی لاوروف در کنفرانس خبری مشترک با همتای مصری خود در مسکو، گفت: رهبر ایران مدت‌ها پیش فتوایی را درباره ممنوعیت توسعه سلاح اتمی صادر کرده بود. اگر هرکسی در این باره تردیدی دارد، برجام سختگیرانه ترین نظام برای راستی آزمایی برنامه هسته ای ایران را فراهم کرده بود و این آمریکا بود که از برجام خارج شد.

از تشدید تنش با تهران نگرانیم/ رهبر ایران درباره ممنوعیت سلاح اتمی فتوا صادر کرده است
کد خبر: 594966
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۱۲:۰۰:۴۰

وزیر خارجه روسیه نسبت به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا درباره گزینه نظامی برای توقف برنامه هسته‌ای ایران ابراز نگرانی کرد.

به گزارش شفقنا به نقل از آناتولی، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه نسبت به اظهارات اخیر آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا درباره گزینه‌های نظامی برای توقف آنچه دستیابی ایران به سلاح اتمی خوانده شده است، ابراز نگرانی کرد.

وی  درباره تشدید درگیری‌ها در خصوص ایران ابراز نگرانی کرد و گفت: رهبران دینی ایران مدت‌ها پیش فتوایی را درباره ممنوعیت توسعه سلاح اتمی صادر کرده بودند.

لاوروف در کنفرانس خبری مشترک با همتای مصری خود در مسکو، گفت: رهبر ایران مدت‌ها پیش فتوایی را درباره ممنوعیت توسعه سلاح اتمی صادر کرده بود. اگر هرکسی در این باره تردیدی دارد، برجام سختگیرانه ترین نظام برای راستی آزمایی برنامه هسته ای ایران را فراهم کرده بود و این آمریکا بود که از برجام خارج شد.

وزیر خارجه روسیه گفت: معتقدیم که این (خروج از برجام) بزرگترین اشتباه غرب بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

    روسیه می ترسه که پس از نفوذ اکراین و اسرائیل وآمریکا به ایران روسیه از سمت خزر مورد حمله قرار بگیره واز هم بپاشه

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها