وزیر جنگ اسرائیل خطاب به بلینکن: در زمان بحرانی به تل‌آویو آمدی؛ این پیامی آشکار برای دشمنان و شرکای‌مان در منطقه است

در سایه تشدید تنش‌ها و بالاگرفتن عملیات‌های استشهادی در اراضی اشغالی، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر خارجه آمریکا به او گفت که «در زمان بحرانی به اسرائیل» آمده است.

وزیر جنگ اسرائیل خطاب به بلینکن: در زمان بحرانی به تل‌آویو آمدی؛ این پیامی آشکار برای دشمنان و شرکای‌مان در منطقه است
کد خبر: 594602
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۳:۲۳:۵۸

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، امروز (سه‌شنبه)، با یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بنابر گزارش کانال ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی، دو طرف در این دیدار درباره همکاری‌‌های امنیتی، چالش‌های نظامی تل‌آویو و تعمیق روابط منطقه‌ای بحث و تبادل نظر کرده‌اند.

طبق این گزارش، یوآف گالانت در این دیدار از بلینکن بابت حمایت‌های نظامی واشنگتن از تل‌آویو تشکر و قدردانی کرده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این دیدار خطاب به بلینکن گفت: «سفر شما به اسرائیل در شرایط بحرانی انجام شده و پیامی آشکار برای دشمن و شرکای ما در منطقه است.»

گالانت بدون اشاره به کارشکنی‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه و با تکرار ادعاهای همیشگی این رژیم علیه ایران اضافه کرد: «آمریکا و اسرائیل علیه تهدید ایران و هر آن کس که بخواهد منطقه را بی‌ثبات کند، متحدند. ما کاملا بایکدیگر اتفاق‌نظر داریم که نباید اجازه داشتن تسلیحات نظامی هسته‌ای به ایران داده شود.»

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا اخیرا در سفر دوره‌ای خود به منطقه وارد اراضی اشغالی شده است. او پس از ورود به فلسطین اشغالی با مقامات ارشد این رژیم از جمله «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و دیگر مقامات عالی‌رتبه تل‌آویو دیدار کرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها