کد خبر: 592605
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۱ ۱۲:۴۸:۵۶
| |

عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تشریح کرد:

در نشست فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی درباره طرح پارلمان اروپا علیه سپاه چه گذشت؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرحی برای اقدام متقابل در خصوص پیش نویس طرح پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این کمیسیون خبر داد.

در نشست فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی درباره طرح پارلمان اروپا علیه سپاه  چه گذشت؟
کد خبر: 592605
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۱ ۱۲:۴۸:۵۶

ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در توضیح نشست فوق العاده روز شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به خبرنگاران گفت: این نشست به ارزیابی قطعنامه اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران اختصاص داشت و طرح مجلس برای اقدام متقابل آن بررسی شد.

به گزارش ایرنا، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های مرتبط به ارائه گزارش و اظهارنظر درباره موضوع پرداختند، اظهار داشت: وزارت امور خارجه، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان صاحب طرح در این زمینه در جلسه حاضر بودند.

همچنین زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره نشست امروز گفت: هدف این نشست بررسی طرح مجلس برای پاسخ متقابل به اقدام پارلمان اروپا بود تا طرحی که پیش از این در سال ۹۸ مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته بود، تکمیل شده و به صحن مجلس ارائه شود.

فردا - یکشنبه دوم بهمن - نمایندگان مجلس در جلسه ای غیرعلنی با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه اقدام اخیر پارلمان اروپا را مورد بررسی قرار می دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها