کد خبر: 592280
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ۰۹:۵۹:۴۹
| |

رافائل گروسی:

موضوع حقوق‌بشر ایران در حوزه وظایف آژانس نیست

انتظار دارم ایران تعاملات بیشتری با آژانس داشته باشد

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره تحولات اخیر ایران عنوان کرد: قطعاً وقتی شما این موضوع را با موضوعات دیگری چون حقوق‌بشر در ایران مقایسه می‌کنید که در حوزه وظایف من نیست، ما نیز نگران هستیم که چنین موضوعاتی علیه دستاوردهای راه‌حل سیاسی عمل کند.

موضوع حقوق‌بشر ایران در حوزه وظایف آژانس نیست
کد خبر: 592280
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ۰۹:۵۹:۴۹

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره تحولات اخیر در ایران و تأثیر آن بر مسئله هسته‌ای به CNN گفت:این‌جا مسئله جلوگیری از اشاعه تسلیحات و اطمینان حاصل‌کردن از صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران مطرح است.

به گزارش فارس، او افزود: قطعاً وقتی شما این موضوع را با موضوعات دیگری چون حقوق‌بشر در ایران مقایسه می‌کنید که این موضوع در حوزه وظایف من نیست، ما نیز نگران هستیم که چنین موضوعاتی علیه دستاوردهای راه‌حل سیاسی عمل کند.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عنوان کرد: انتظار دارم ایران تعاملات بیشتری با آژانس داشته باشد. این تعامل طی ماه‌های اخیر دشوار بوده و ما پاسخ‌های مورد انتظار خود را از ایران دریافت نکردیم.امیدوارم بتوانم به ایران سفر کنم و آنچه را که باید رابطه مبتنی بر اعتماد باشد اما در این برهه زمانی در حال تزلزل است، دوباره تنظیم کنم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها