کد خبر: 592007
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۱۹:۲۰:۴۲
| |

روس‌ها منتظر «تابستان سخت» باشند؟

روزنامه آرمان امروز نوشت: مشخصا تداوم این حمایت‌ها و عزم روسیه و متحدانش برای حمله مجدد به قسمت شمالی خاک اوکراین برای آنها تابستان سختی را رقم خواهد زد. تابستاتی سخت که از همین امروز می‌توان نشانه‌های آن را در مسائل اقتصادی روسیه مشاهده کرد.

روس‌ها منتظر «تابستان سخت» باشند؟
کد خبر: 592007
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۱۹:۲۰:۴۲

روزنامه آرمان امروز با اشاره به احتمال حمله زمینی روسیه از بلاروس به اوکراین، «تابستانی سخت»‌ برای روسیه پیش‌بینی کرده است!

به گزارش آرمان امروز، روسیه و بلاروس مانورهای مشترک نیروی هوایی خود را از دوشنبه آغاز کردند که این نگرانی را در کی‌یف و غرب ایجاد کرده که مسکو ممکن است از این متحد خود برای انجام یک حمله زمینی جدید در اوکراین استفاده کند. در همین خصوص دولت های غربی در حال بررسی ارسال تانک ‌های جنگی به کی‌یف، پیش از نشست متحدان اوکراین در رامشتاین آلمان در جمعه آینده هستند؛ جایی که دولت ‌ها تازه ‌ترین تعهدات خود را برای حمایت نظامی اعلام خواهند کرد. روز شنبه، انگلیس با ارائه وعده تسلیحات بیشتر، از فرانسه و لهستان پیروی کرد و گفت که 14 تانک رزمی چلنجر 2 و همچنین سایر پشتیبانی ‌های توپخانه ‌ای پیشرفته را در هفته ‌های آینده برای اوکراین ارسال خواهد کرد.

آرمان امروز سپس نوشته است: مشخصا تداوم این حمایت ها و عزم روسیه و متحدانش برای حمله مجدد به قسمت شمالی خاک اوکراین برای آن ها تابستان سختی را رقم خواهد زد. تابستاتی سخت که از همین امروز می توان نشانه های آن را در مسائل اقتصادی روسیه مشاهده کرد

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها