کد خبر: 590246
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۰۸:۱۴:۰۳
| |

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین:

روسیه آماده موج جدیدی از حملات اوکراین باشد

رئیس جمهور اوکراین به لزوم آمادگی برای مواجهه با موج جدیدی از سربازان روسیه در ژانویه و اوایل فوریه اشاره کرد و گفت: روسیه سعی در پنهان کردن تلاش خود برای آماده‌سازی نیروهایش برای آغاز موج جدیدی از حملات علیه اوکراین دارد.

روسیه آماده موج جدیدی از حملات اوکراین باشد
کد خبر: 590246
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۰۸:۱۴:۰۳

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به لزوم آمادگی برای مواجهه با موج جدیدی از سربازان روسیه در ژانویه و اوایل فوریه اشاره کرد و گفت: روسیه سعی در پنهان کردن تلاش خود برای آماده‌سازی نیروهایش برای آغاز موج جدیدی از حملات علیه اوکراین دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های اوکراینی، زلنسکی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد فرماندهی اوکراین افزود: این جلسه را به منظور بررسی نیازهای ارتش و تمام نیروهای دفاعی و امنیتی اوکراین برگزار کردم.

رئیس جمهور اوکراین افزود: ما متوجه هستیم که باید در بازه زمانی ژانویه و ابتدای فوریه (اواسط دی تا اواسط بهمن) برای تقویت نیروهای خود در برابر تلاش روسیه برای استقرار نیروهای تازه‌نفس در خطوط درگیری استفاده کنیم.

زلنسکی تصریح کرد: روسیه سعی در پنهان کردن تلاش خود برای آماده‌سازی نیروهایش برای آغاز موج جدیدی از حملات علیه اوکراین دارد.

رئیس جمهور اوکراین خاطرنشان کرد: اما ما تضمین خواهیم کرد که جهان با جزئیات متوجه خواهد شد که روسیه چه زمانی و چگونه قصد دارد موج جدیدی از حملات خود در این جنگ را آغاز کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها