کد خبر: 588806
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۲۰:۵۴:۱۷
| |

دادستانی فرانسه:

ضارب حادثه پاریس قصد کشتن خارجی‌ها را داشت

بنا به اعلام دادستانی پاریس، ضارب حادثه تروریستی اخیر در این شهر قصد هدف قرار دادن و کشتن خارجی های مقیم پاریس را داشته است.

ضارب حادثه پاریس قصد کشتن خارجی‌ها را داشت
کد خبر: 588806
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۲۰:۵۴:۱۷

عصر روز جمعه ۲۳ دسامبر در تیراندازی در نزدیکی یک مرکز فرهنگی در فرانسه ۳ تن کشته و چند تن زخمی شدند.رسانه های فرانسه روز یکشنبه به نقل از دفتر دادستانی این کشور گزارش دادند که ضارب تیراندازی نزدیک مرکز فرهنگی در پایتخت فرانسه، ابتدا طراحی حمله در منطقه دیگری را درنظر داشت، اما به دلایلی تغییر برنامه داد و منطقه شلوغ تری را برای اجرای برنامه تروریستی خود انتخاب کرد.یک مقام پلیس فرانسه تأکید کرد که ضارب دستگیر شده و او یک فرد حدود ۶۰ ساله است که انگیزه وی برای حمله مشخص نیست. در پی این حادثه، کردهای پاریس دست به تجمعی زدند که به خشونت کشیده شد.

به گزارش مهر، به نقل از رویترز، رسانه های فرانسه با استناد به بیانیه دادستانی پاریس اعلام کردند که تیرانداز ۶۹ ساله این حادثه تروریستی دچار نفرت از خارجی ها بوده و قصد داشت افراد خارجی‌ها را در حومه شمالی پاریس، که جمعیت زیادی از مهاجران را در خود دارد، بکشد.

این گزارش ها حاکی از آن است که ضارب بعدها در بررسی های خود به این نتیجه می رسد که منطقه انتخاب شده به اندازه کافی شلوغ نیست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها