کد خبر: 588778
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۱۷:۱۵:۴۰
| |

طعنه ترامپ به دموکراتها و بایدن در پیام تبریک کریسمس

​رئیس جمهور سابق آمریکا در پیامی طعنه‌آمیز به بایدن و دموکراتهای آمریکا کریسمس را تبریک گفت.

طعنه ترامپ به دموکراتها و بایدن در پیام تبریک کریسمس
کد خبر: 588778
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۱۷:۱۵:۴۰

مجله نیوزویک نوشت، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا امروز (یکشنبه) با استفاده از شبکه اجتماعی متعلق به خودش موسوم به "تروث سوشال" پیام تبریک طعنه آمیزی همراه با کنایه به رقبای سیاسی خود منتشر کرده و عید کریسمس را به آنها تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ در این پیام تبریک خود، رسانه‌ها، دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی)، جناح چپ آمریکا و جو بایدن، رئیس جمهور این کشور را هدف طعنه‌هایش قرار داد و جو بایدن را یک "معلول ذهنی" و دموکراتها را "مارکسیستهای چپ رادیکال" توصیف کرد .

ترامپ در پیام تبریک خود نوشت:

"کریسمس را به همه تبریک می‌گویم از جمله مارکسیست‌های چپ رادیکال که تلاش دارند کشور ما را از بین ببرند، همچنین به دفتر تحقیقات فدرال که به صورت غیرقانونی به رسانه‌های جریان لنگ و شل و رسانه‌های اجتماعی پول می‌دهد یا به آنها فشار وارد می‌کند تا یک دموکرات دارای معلولیت ذهنی را به دونالد ترامپی که باهوش، روشن‌بین و دوستدار آمریکا است ترجیح دهند و او را تبلیغ کنند. و البته به وزارت بی‌عدالتی آمریکا که یک "دادستان" ویژه را منصوب کرده که به همراه همسر و خانواده‌اش از ترامپ بیش از هر کس دیگری روی زمین متنفرند. عاشق همه شما هستم."

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها