کد خبر: 588097
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۰۸:۴۱:۱۵
| |

ادعای هارتمن، مقام ارشد ارتش آمریکا:

وضعیت داخلی ایران و روسیه منجر به عدم دخالت آن‌ها در انتخابات میاندوره‌ای آمریکا شد

مقام ارشد ارتش آمریکا با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس در خصوص تصمیم ایران و روسیه برای دخالت در انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات متحده، گفت که وضعیت داخلی این دو کشور مانع تحقق این تصمیم شد.

وضعیت داخلی ایران و روسیه منجر به عدم دخالت آن‌ها در انتخابات میاندوره‌ای آمریکا شد
کد خبر: 588097
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۰۸:۴۱:۱۵

ویلیام هارتمن، مقام ارشد ارتش آمریکا که رهبری «نیروی مأموریت ملی سایبری» این کشور را بر عهده دارد، با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس در خصوص تصمیم ایران و روسیه برای دخالت در انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات متحده، گفت که وضعیت داخلی این دو کشور مانع تحقق این تصمیم شد.

به گزارش ایلنا، وی در ادامه یاوه‌سرایی‌های خود گفت که جنگ روسیه در اوکراین و ناآرامی‌های اخیر در ایران، توانایی مسکو و تهران برای نفوذ یا دخالت در انتخابات میان‌دوره‌ای اخیر آمریکا را محدود کرد.

هارتمن در ادامه ادعاهای خود افزود که از عدم فعالیت روس‌ها، ایرانی‌ها و چینی‌ها در رابطه با انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا تعجب کرده است.

بر اساس این گزارش، نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ایالات متحده پیش از انتخابات نوامبر برای ممانعت از حملات سایبری احتمالی یا مقابله با عملیات نفوذ خارجی در حالت آماده‌باش به سرمی‌بردند، چرا که ارزیابی نهایی آنها این بود که دشمنان خارجی ایالات متحده در دو انتخابات ریاست جمهوری پیشین این کشور مداخله کرده‌اند اما این بار نشانه چندانی از نفوذ خارجی در انتخابات میان‌دوره‌ای اخیر دیده نشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها