کد خبر: 587457
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ۱۶:۱۴:۳۷
| |

مسکو:

آمریکا نمی‌تواند از همدستی با اوکراین در کشتار غیرنظامیان روس فرار کند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: واشنگتن که عملاً به یکی از طرف‌های درگیری تبدیل شده، نمی‌تواند از همدستی در وحشتی که رژیم کی‌یف علیه غیرنظامیان روسیه به راه انداخته فرار کند و خود را از مرگ‌ها و ویرانی‌های ناشی از سلاح‌های آمریکایی مبرا کند.

آمریکا نمی‌تواند از همدستی با اوکراین در کشتار غیرنظامیان روس فرار کند
کد خبر: 587457
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ۱۶:۱۴:۳۷

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه پنجشنبه (۱۵ دسامبر، ۲۴ آذر) با انتقاد از آمریکا گفت واشنگتن نمی‌تواند از مسئولیت خود در قبال اقدامات تروریستی کی‌یف از جمله هدف قرار دادن اهداف روسی با راکت بگریزد. 

​به گزارش فارس، به نقل خبرگزاری تاس، صحبت های سخنوی وزارت خارجه روسیه را می خوانید:

*واشنگتن که عملاً به یکی از طرف‌های درگیری تبدیل شده، نمی‌تواند از همدستی در وحشتی که رژیم کی‌یف علیه غیرنظامیان روسیه به راه انداخته فرار کند و خود را از مرگ‌ها و ویرانی‌های ناشی از سلاح‌های آمریکایی مبرا کند. 

*گلوله‌باران اهداف غیرنظامی در قلمروی فدراسیون روسیه با دستور مستقیم کی‌‌یف و با تایید ایالات متحده که مستقیما در هدف‌گیری سامانه‌های توپخانه ای و موشکی دخالت دارد و اطلاعات ماهواره‌ای در اختیار نیروهای مسلح اوکراین قرار می‌دهد انجام می‌شود. 

*روزنامه‌نگاران آمریکایی آشکارا می‌نویسند که پنتاگون برای حملات پهپادی به خاک روسیه چراغ سبز داده و سیاستمداران اوکراینی ملهم از این حمایت، قصد خود را برای حمله به تاسیسات حیاتی اطراف مسکو بیان می‌کنند. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها