گانتز:

نظامیان ما برای هرگونه تنش در کرانه باختری و غزه در آماده‌باش هستند

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به افزایش عملیات فلسطینی ها در اراضی اشغالی، گفت که برای هرگونه تنش در کرانه باختری و غزه به نظامیان این رژیم دستور آماده باش داده است.

نظامیان ما برای هرگونه تنش در کرانه باختری و غزه در آماده‌باش هستند
کد خبر: 586088
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ۱۵:۴۱:۰۶

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در کابینه پشبرد امور، امروز (سه شنبه)، از دستور آماده باش به نظامیان این رژیم خبر داد و احتمال وقوع تنش و درگیری در کرانه باختری که به غزه نیز سرایت کند، را زیاد دانست.

​به گزارش فارس، او به وبسایت عبری‌زبان «وای نت» گفت: «در سایه شرایط پیچیده کنونی تنش هر لحظه ممکن است روی دهد، به خصوص اینکه تهدیدات ایران نیز در دو سال آتی افزایش خواهد یافت».

وزیر جنگ صهیونیست‌ها گفت که هر شب فلسطینی‌ها دست به عملیات می‌زنند و ارتش صهیونیستی نیز همچنان به بازداشت و اقدامات به اضطلاح پیشگیرانه برای ممانعت از هرگونه حمله‌ای ادامه می‌دهد.

او در ادامه از اینکه نتانیاهو قرار است اختیارات بالایی به افرادی چون «ایتمار بن غفیر» و «بتسلئیل اسموتریچ» از احزاب تندرو بدهد، انتقاد کرد و گفت که این افراد مسیر ارتش اسرائیل را با ایجاد دفاتر و ارگان‌های موازی به حاشیه خواهند برد.

او تأکید کرد که نتانیاهو هرگز نمی‌تواند افرادی چون «ایتمار بن غفیر» و «بتسلئیل اسموتریچ» را کنترل کند.

بنی گانتز در بخش دیگری از سخنان خود به پرونده ترور شهید «شیرین ابوعاقله» اشاره کرد و مدعی شد که تحقیقات در نهایت دقت در این باره انجام خواهد شد.

وزیر جنگ صهیونیست‌ها بار دیگر ادعا کرد که هیچ ارتشی همچون ارتش این رژیم اخلاقمدار نیست و شبکه الجزیره به جای شکایت از نظامیان اسرائیلی به موضوع ایران و همچنین کارمندان خود باید بپردازد.

شبکه «الجزیره»، امروز، اعلام کرد که ارجاع پرونده شیرین ابوعاقله به دادگاه کیفری لاهه، پس از تحقیقات گسترده تیم حقوقی این شبکه در مورد این پرونده ، صورت گرفته است.

طبق این گزارش؛ این پرونده ارجاع شده شامل شواهدی مبنی بر هدف گلوله قرار گرفتن ابوعاقله توسط نیروهای صهیونیستی بوده که نشان می‌دهد که ادعای تل‌آویو مبنی بر به اشتباه کشته شدن او کاملا بی‌اساس بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها