کد خبر: 585002
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۰۳:۴۵:۰۰
| |

سربازان وحشی پوتین صدای پاپ را هم در آوردند

ظالم‌ترین‌ها شاید کسانی هستند که اهل روسیه هستند، اما از سنت روسی نیستند؛ مانند چچنی‌ها، بوریاتی‌ها و غیره. یقیناً کسی که تاخت و تاز می‌کند، دولت روسیه است. این بسیار واضح است.

سربازان وحشی پوتین صدای پاپ را هم در آوردند
کد خبر: 585002
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۰۳:۴۵:۰۰

 پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان در سخنانی گفت "چچنی‌ها، بوریات‌ها (بومیان سیبری) و دیگر کسانی که از روسیه هستند اما از سنت روسیه نیستند"، در اوکراین "ظالمانه" رفتار می‌کنند.

«پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان دوشنبه در مصاحبه‌ای در واتیکان با مجله‌ یسوعی "آمریکا" گفت: «مردم اوکراین دارند به شهادت می‌رسند. به طور کلی، ظالم‌ترین‌ها شاید کسانی هستند که اهل روسیه هستند، اما از سنت روسی نیستند؛ مانند چچنی‌ها، بوریاتی‌ها و غیره. یقیناً کسی که تاخت و تاز می‌کند، دولت روسیه است. این بسیار واضح است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱

    پاپ و ماپ برو کنار برای پول حرف می زنند برای حق و عدالت حرف نمی زنند ۷۰ سال جنایت در فلسطین اشغالی و ۸ سال جنگ تحمیلی ایران و یمن و سوریه و ۲۰ سال جنایت در افغانستان هرگز فراموش نمی شود که قوم یهود و نصارا بر سر مسلمانان آوردند فقط اول خداوند متعال و بعد قرآن و اهل بیت به حق پیامبر اسلام که اگر وجود نازنین مهدی صاحب زمان امام زمان و نایبان بر حقش نبودند تمام دنیا از ظلم شما قوم یهودی و نصارا تیره تر بود یهودیان آن ده نفر که ۴۰ سال حضرت یعقوب نبی را فریب دادند و برادر خودشان را از حسادت و نفاق بر ته چاه انداختند و حضرت عیسی مسیح را هم که چقدر تهمت ناروا به بزرگوار زدند بروید این اقوام یهود و نصارا و منافقین دست از این دروغ هایتان و جنایت هایتان بردارید اتفاقا غرب و انگلیس از همه وحشی تر و درنده خو تر هستند ما یادمان نمی رود مردم حلبچه را چگونه شیمیایی کردید آلمان و هلند وکلا اروپا دیوانه ای به نام صدام را شارژ و به عنوان ابزاری کوکی جنایت‌های فوق بشری صورت دادید شما دم از حقوق بشر می زنید غرب پخش کننده فیلم سوپر خوک صفت دم از آدمیت نزند بهتر است

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها