کد خبر: 584077
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۴:۵۸:۲۱
| |

طالبان سه زن را در ورزشگاه شلاق زد

گروه طالبان افغانستان در یک ورزشگاه و در مقابل چشمان صدها تماشاگر، سه زن و ۹ مرد را شلاق زد و این نشانگر از سرگیری مجدد رویکردهای این گروه است که مشخصه‌ای از حکومت آنها در دهه ۱۹۹۰ بود.

طالبان سه زن را در ورزشگاه شلاق زد
کد خبر: 584077
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۴:۵۸:۲۱

دفتر فرماندار ولایت لوگر واقع در جنوب کابل، پایتخت افغانستان، "محققان محترم، مجاهدین، بزرگان، رهبران قبایل و مردم محلی" را به استادیوم شهر پل علم دعوت کرد و دعوت‌نامه برای رویدادی در ساعت ۹ صبح از طریق رسانه‌های اجتماعی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، یک مقام در دفتر فرمانداری لوگر که نخواست نامش فاش شود، گفت هر یک از مجرمان که بابت سرقت و اقدام خلاف عنف محکوم شده بودند، بین ۲۱ تا ۳۹ ضربه شلاق خوردند. این مقام گفت که صدها تن در زمان اجرای حکم حضور داشتند و اجازه فیلم یا عکس گرفتن داده نشد.

عنایت‌الله شجاع، معاون فرماندار لوگر بعد از اجرای حکم این افراد در بیانیه‌ای گفت: قانون شریعت تنها راه مشکلات در افغانستان است و باید اجرا شود.

اولین مورد از مراسم‌های این چنینی بعد از روی کار آمدن دوباره طالبان در سال گذشته میلادی، ۱۱ نوامبر امسال بود که طی آن ۱۹ مرد و زن هر کدام بابت سرقت، فرار از خانه و زنا ۳۹ ضربه شلاق خوردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها