کد خبر: 582123
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۱ ۱۹:۲۴:۱۸
| |

کاخ سفید اعلام کرد:

افزایش حضور نظامی آمریکا در صورت تلاش‌‌ تسلیحاتی کره شمالی

کاخ سفید روز شنبه اعلام کرد که «جو بایدن» رئیس ‌جمهور آمریکا در نشست آتی با «شی جین پینگ» رئیس ‌جمهور چین هشدار خواهد داد که ادامه تلاش‌های کره شمالی در توسعه تسلیحات منجر به افزایش حضور نظامی آمریکا در منطقه خواهد شد.

افزایش حضور نظامی آمریکا در صورت تلاش‌‌ تسلیحاتی کره شمالی
کد خبر: 582123
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۱ ۱۹:۲۴:۱۸

رسانه‌ها چهارشنبه گذشته از شلیک مجدد یک موشک قدرتمند توسط کره شمالی به سمت شرق خبر دادند. پس از شلیک دستکم یک موشک بالستیک از سوی کره شمالی به دریا، فرماندهی هند و اقیانوسیه ارتش ایالات متحده در بیانیه‌ای اعلام کرد که ایالات متحده در حال رایزنی نزدیک با متحدان خود در مورد این پرتاب‌های موشکی کره شمالی است.

​به گزارش فارس، کاخ سفید روز شنبه اعلام کرد که «جو بایدن» رئیس ‌جمهور آمریکا در نشست آتی با «شی جین پینگ» رئیس ‌جمهور چین هشدار خواهد داد که ادامه تلاش‌های کره شمالی در توسعه تسلیحات منجر به افزایش حضور نظامی آمریکا در منطقه خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری «رویترز» ایالات متحده نگران است که کره شمالی قصد دارد آزمایش اتمی را از سربگیرد و معتقد است چین و روسیه اهرم فشاری برای متقاعد کردن این کشور به عدم انجام این کار دارند.

بایدن و شی قرار است اولین دیدار رو در روی خود در حاشیه اجلاس سران «گروه ۲۰ » را روز دوشنبه در جزیره «بالی» در اندونزی برگزار کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها