کد خبر: 581927
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۰ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

چین همچنان بر روش‌های قدیمی مبارزه با کرونا پافشاری می‌کند

گرچه چین از چند روز پیش اعلام کرد برخی محدودیت‌های کرونایی را حذف می‌کند، اما با آغاز موج جدید کرونا در شهر گوانگ‌ژو، دولت پکن تصمیم به قرنطینه این منطقه گرفت.

چین همچنان بر روش‌های قدیمی مبارزه با کرونا پافشاری می‌کند
کد خبر: 581927
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۰ ۱۵:۰۰:۰۰

گرچه چین از چند روز پیش اعلام کرد برخی از محدودیت‌های کرونایی را حذف می‌کند، اما با آغاز موج جدید کرونا در شهر گوانگ‌ژو، دولت پکن تصمیم به قرنطینه این منطقه گرفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، سی‌ان‌ان خبر داد، دولت چین پنج میلیون نفر را در شهر گوانگ‌ژو واقع در جنوب این کشور وارد قرنطینه کامل کرد تا مانع از انتشار ویروس کرونا شود. دولت چین اعلام کرد این کار برای جلوگیری از قرنطینه کامل این شهر ۱۹ میلیون نفری صورت گرفته است.

دستور مسئولان بهداشتی چین بعد از آن صادر شد که این شهر طی پنج روز پیاپی شاهد ثبت بیش از یک هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا بود، این در حالی است که دولت پکن اعلام کرده به دنبال ثبت صفر مورد ابتلا به کروناست.

گفتنی است با وجود آنکه بقیه کشورهای جهان به‌تدریج در حال خروج کامل از شرایط کرونایی و فراموشی آن هستند، چین به عنوان یکی از متهمان اصلی صدور این ویروس به جهان تنها چند روزی است که برخی محدودیت‌های ثانویه مربوط به شیوع کرونا را از شیوه‌نامه‌های رسمی حذف کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها