کد خبر: 581590
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۷ ۱۷:۱۴:۴۲
| |

سفیر آمریکا در سازمان ملل به اوکراین سفر می کند

​هیات آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد، سفیر آمریکا در سازمان ملل امروز (سه‌شنبه) به اوکراین سفر می‌کند تا بار دیگر بر حمایت قاطعانه واشنگتن از کی‌یف و لزوم تمدید توافق غلات دریای سیاه تاکید کند.

سفیر آمریکا در سازمان ملل به اوکراین سفر می کند
کد خبر: 581590
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۷ ۱۷:۱۴:۴۲

هیات آمریکا در سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد: لیندا توماس-گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل امروز به اوکراین سفر می‌کند تا همزمان با تلاش‌های کی‌یف برای دفاع از آزادی و تمامیت ارضی‌اش در بحبوحه حملات روسیه، بار دیگر بر حمایت قاطعانه آمریکا تاکید کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، لیندا توماس-گرینفیلد در جریان این سفر با مقامات دولت اوکراین دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: لیندا توماس-گرینفیلد بر تلاش‌ها برای ثبت و حفظ اسناد مربوط به خشونت‌های صورت گرفته از سوی نیروهای روسیه نظارت خواهد داشت و شخصا به گزارشات دست اول بازماندگان این حملات گوش خواهد داد. او همچنین درباره بحران جهانی ناامنی غذایی که نشات گرفته از حمله روسیه است، رایزنی و بر لزوم حیاتی تمدید ابتکارعمل غلات دریای سیاه برای سال آتی میلادی تاکید خواهد کرد.

براساس این بیانیه، سفیر آمریکا در سازمان ملل همچنین با سازمان‌های بشردوستانه که با جنگ‌زدگان سر و کار دارند، دیدار خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها