کد خبر: 579355
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ۱۹:۰۰:۳۳
| |

لاوروف در واکنش به ادعای استفاده روسیه از پهپادهای ایران:

ایران و روسیه توضیحات کاملی به سازمان ملل داده اند

وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: نمایندگان روسیه و ایران توضیحات جامعی را به سازمان ملل در خصوص بکارگیری ادعایی پهپادهای ایرانی در نبرد با اوکراین ارائه کرده‌اند.

ایران و روسیه توضیحات کاملی به سازمان ملل داده اند
کد خبر: 579355
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ۱۹:۰۰:۳۳

بعد از ادعای اوکراین مبنی بر شناسایی پهپادهای ایرانی در جنگ این کشور مقابل روسیه، بارها این موضوع از سوی مقامات ایران و روسیه تکذیب شد و وزیر امور خارجه ایران در واکنش به این اظهارات هوان کرد که ایران حامی جنگ نیست و به هیچ یک از طرفین سلاح نخواهد داد.

​به گزارش مهر، به نقل از شبکه الجزیره، وزیر خارجه روسیه نیز به ادعاهای اوکراین و غرب در خصوص بکارگیری پهپادهای نظامی ایران در نبرد میان مسکو و کی یف پاسخ داد.

در حالیکه امروز رئیس جمهور اوکراین بار دیگر مدعی به کارگیری پهپادهای ساخت ایران از سوی روسیه شد، «سرگئی لاوروف» روز دوشنبه اعلام کرد که نمایندگان روسیه و ایران توضیحات جامعی را به سازمان ملل در خصوص بکارگیری ادعایی پهپادهای ایرانی در نبرد با اوکراین ارائه کرده‌اند.

وزیر خارجه روسیه همچنین اشاره ای هم به تحرک آفرینی تازه اوکراین موسوم به «بمب کثیف» داشت و گفت روسیه تماس های خود را با سران نظامی چند کشور افزایش داده است تا احتمال استفاده دولت کی یف از «بمب کثیف» را با آنها به گفتگو بگذارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها