کد خبر: 578550
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ۲۱:۴۳:۳۵
| |

دست رد وزیر جنگ اسرائیل به سینه اوکراین

به اوکراین سلاح نمی دهیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد قصد ندارد به اوکراین جز کمک های پزشکی و بشر دوستانه کمک دیگری کرده و به آنها سلاح بدهد.

به اوکراین سلاح نمی دهیم
کد خبر: 578550
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ۲۱:۴۳:۳۵

رئیس‌جمهور سابق و معاون شورای امنیت ملی روسیه به رژیم صهیونیستی درباره ارسال تسلیحات به اوکراین هشدار داد و گفت تحویل سامانه‌های تسلیحاتی پیشرفته به کی‌یف به معنای نابودی روابط دوجانبه است. 

​به گزارش فارس، در پی این اخبار «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه اعلام کرد که این رژیم هیچ سلاحی به اوکراین نخواهد فروخت.

بر اساس اعلام گانتز، کمک‌های اسرائیل به اوکراین تنها شامل کمک‌های پزشکی و بشردوستانه بوده است و دولت این رژیم قصد فروختن سلاح به اوکراین را ندارد.

روزنامه «تایمز اسرائیل» اخیراً به نقل از یک منبع آگاه نوشت یک پیمانکار نظامی صهیونیست قصد دارد، از طریق لهستان به اوکراین سامانه ضد هوایی برساند.

این رسانه در گزارش خود اشاره‌ای به نام این شرکت و نوع سامانه‌ای که قرار است با واسطه به کی‌یف ارسال شود، نکرد. «تایمز اسرائیل» در ادامه نوشت که تل‌آویو به خوبی می‌داند این سامانه‌ها قرار است در نهایت به اوکراین برسد، اما چشم خود را به روی این قرارداد بسته و پیمانکار نظامی مذکور نیز ادعا دارد که مقصد سامانه‌های ضد هوایی لهستان خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها