کد خبر: 578549
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ۲۱:۳۸:۱۹
| |

فرماندهی عملیات مشترک عراق تاکید کرد

150 فرمانده داعش در سال جاری کشته شده اند

فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد: گروه داعش به دلیل حملات هوایی ارتش عراق و کشته شده فرماندهان برجسته این گروه، توانایی‌های خود را از دست داده است.

150 فرمانده داعش در سال جاری کشته شده اند
کد خبر: 578549
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ۲۱:۳۸:۱۹

«تحسین الخفاجی» فرماندهی عملیات مشترک عراق روز سه‌شنبه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش طی سال جاری 150 فرمانده خود را از دست داده است.

به گزارش فارس، وی که با خبرگزاری رسمی عراق مصاحبه می‌کرد گفت که نیروهای امنیتی عراق به طور کامل بر مرزهای این کشور با سوریه اشراف دارند.

این مقام نظامی عراقی اضافه کرد که فرماندهی عملیات مشترک عراق با همکاری با دیگر فرماندهان امنیتی عراق به دنبال دستگیری دیگر عناصر گروه تروریتسی داعش هستند.

الخفاجی تاکید کرد که گروه داعش به دلیل حملات هوایی ارتش عراق و کشته شده فرماندهان برجسته این گروه، توانایی‌های خود را از دست داده است.

فرماندهی عملیات مشترک عراق اضافه کرد: «جنگنده‌های عراقی طی ماه‌های گذشته توانستند تعداد زیادی از فرماندهای داعش را از بین ببرند که این اقدام به لطف بسته شدن مرزهای عراق و سوریه و کنترل آن از طریق دوربین‌ها و برج‌های دیده‌بانی بوده است».

وی افزود که اطلاعات امنیتی و تلاش‌های انجام شده در شناسایی فرماندهان و اعضای گروه تروریستی داعش نقش بسزایی داشته است.

الخفاجی به همکاری مرزی میان عراق و سوریه اشاره کرد و گفت که یکی از دلایل ضربه‌های سنگین به گروه داعش این همکاری عالی بوده است. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها