کد خبر: 578055
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ۰۸:۲۵:۰۰
| |

وزارت خارجه آمریکا به حادثه زندان اوین واکنش نشان داد

در ادامه اقدامات و اظهارات مداخله‌جویانه واشنگتن، سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در واکنش به حادثه پیش آمده در زندان اوین در ایران گفت که واشنگتن گزارش‌های مربوطه را با فوریت دنبال می‌کند.

وزارت خارجه آمریکا به حادثه زندان اوین واکنش نشان داد
کد خبر: 578055
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ۰۸:۲۵:۰۰

ند پرایس سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به حادثه آتش‌سوزی در زندان اوین در تهران واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، وی نوشت: ما گزارش‌های از زندان اوین را با فوریت دنبال می‌کنیم و با سوئیس به‌عنوان حافظ منافع خود (در ایران) در ارتباط هستیم.

پرایس در ادامه با تکیه بر ادعای شب گذشته برخی رسانه‌های خارجی مبنی بر اینکه حادثه آتش‌سوزی در بندهای زندانیان امنیتی روی داده است، افزود: ایران به‌طور کامل مسئول ایمنی شهروندان زندانی ماست که باید هر چه زودتر آزاد شوند.

شب گذشته در بندهای شش و هفت زندان اوین که مجرمان مالی و اقتصادی در آن حبس هستند درگیری میان زندانیان و سپس یک آتش‌سوزی در یکی از کارگاه‌های خیاطی در این بخش رخ داد که گفته می‌شود در نتیجه آن تنها چند نفر مجروح شده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • Ramin ارسالی در
    یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱

    بچه ها فشنگی و رطوبتی قرارگاه بزنیم اخبار گوانتانامو افشا پیگیری بشه این ور افشا اون ور تکذیب ، بازی که همه داخلش واردن ،این وسط یه پولی ام جا به جا بشه حالشا ببرین

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها