در گفت‌و‌گو با امیرعبداللهیان:

وزیر خارجه فرانسه خواستار آزادی فوری اتباع این کشور در ایران شد

وزیر امور خارجه فرانسه،در تماس تلفنی دیشب (سه‌شنبه) با وزیر امور خارجه ایران درمورد وضعیت فرانسویانی که در ایران بازداشت شده اند صحبت کرد و آزادی فوری آنان را خواستار شد.

وزیر خارجه فرانسه خواستار آزادی فوری اتباع این کشور در ایران شد
کد خبر: 577604
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۰۹:۴۱:۲۹

 کاترین کولونا در تماس تلفنی دیشب (سه‌شنبه) با حسین امیرعبدالهیان درمورد وضعیت فرانسویانی که در ایران بازداشت شده اند صحبت کرد و آزادی فوری آنان را خواستار شد.

به گزارش ایرنا و بر پایه بیانیه وزارت امور خارجه فرانسه، «او همچنین ماهیت غیرقابل قبول اعترافات تلویزیونی دو نفر از آنها را به یادآوری کرد.

وزیر خارجه فرانسه همچنین به شدت آنچه را که «سرکوب‌» در ایران نامید محکوم کرد و از ایران خواست به تعهدات بین المللی که خود آنها را پذیرفته است به‌ویژه در منشور بین‌المللی مرتبط با حقوق مدنی و سیاسی، پایبند باشد.

کولونا دیروز در مصاحبه با رادیو «فرانس انتر» ادعا کرده بود که پنج فرانسوی در ایران بازداشت هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱

    مامیخوایم برای تو گردشگری خارج شما این سند حساب بانکی بردارید نمیخواهیم بریم بمانیم تور ده روز این همه سختگیری ندارد ما عمرمان کردیم لطفا سند خانه بردارید واین بچه هامون گناه دارد ورق خدمت برای کار بردارید وسفر بخارج واالا چقدر ادم عمر میکنه که شما سختگیری میکنیذ

  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱

    کار تو دولت شده ورق خدمت ووالا جوانان بدبخت کردید دوسال عمرش بذاربرخدمت برای چی یک دوره سه ماه بست بی خانواده بیپول هستن پول ندارن بچه بفرستن مدرسه تاخدمت کاراراحت کنید تاجوانان برند سرکار هرجا میرند ورق خذمت میخواهذ

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها