کد خبر: 576409
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۱ ۱۳:۲۰:۲۹
| |

ادعای روزنامه جام‌جم:

«اغتشاشگران» سر کارند، آمریکا با ایران معامله کرد

روزنامه وابسته به صداوسیما نوشت: در شرایطی که ایران در چند روز گذشته ناامنی و شلوغی‌های خاصی را پشت سر گذاشته اما آمریکا حاضر شده برای مبادله نمازی‌ها دلار آزاد کند که این یعنی رسما اغتشاشگران در خیابان سر کار هستند.

«اغتشاشگران» سر کارند، آمریکا با ایران معامله کرد
کد خبر: 576409
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۱ ۱۳:۲۰:۲۹

روزنامه اصولگرای جم‌جم با اشاره به مبادله سیامک و باقر نمازی با آمریکا در قبال آزادی منابع ارزی ایران خطاب به معترضان که آنان را «اغتشاشگر» خواند نوشت: سرکارید. 

به گزارش جام‌جم، خبر تبادل نمازی و آزادسازی منابع ایران رسما به معنای پایان ظرفیت پروژه از نظر آمریکایی‌هاست و به همین دلیل دولت بایدن این‌بار ترجیح داده فرصت معامله از دری غیر از توافق هسته‌ای را از دست ندهند که این نشان‌دهنده اهمیت نمازی‌ها به عنوان جاسوسان مهم آمریکا در ایران و پروژه‌ای است که آنها دنبال می‌کردند  اما یک فرامتن بسیار مهم دیگر این است که آمریکایی‌ها حالا به خوبی متوجه شده‌اند در برابر قدرت جمهوری اسلامی باید از خود نرمش و تعامل نشان دهند و برخوردهایی مثل فشار حداکثری فقط خود آنها را به گوشه رینگ می‌برد و به تعبیر ند پرایس، سخنگوی کاخ‌سفید کمپین فشار حداکثری علیه ایران اتفاقی شکست‌خورده است. لذا آنها سعی دارند از روش‌های متداول قبلی خود در حوزه سیاست خارجی فاصله بگیرند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها