کد خبر: 574431
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۶ ۱۳:۲۰:۴۸
| |

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان:

برادران ایرانی ما وعده کمک به لبنان داده‌اند

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: برادران ما در جمهوری اسلامی ایران وعده کمک به لبنان داده‌اند و هیأتی از وزارت انرژی به زودی به تهران خواهند رفت تا درباره پرونده کمک‌های ایران گفت‌و‌گو کنند.

برادران ایرانی ما وعده کمک به لبنان داده‌اند
کد خبر: 574431
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۶ ۱۳:۲۰:۴۸

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان گفت: برادران ما در جمهوری اسلامی ایران وعده کمک به لبنان داده‌اند و هیأتی از وزارت انرژی به زودی به تهران خواهند رفت تا درباره پرونده کمک‌های ایران گفت‌و‌گو کنند.

به گزارش جماران، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله گفت: از مهم‌ترین عبرت‌های روز اربعین، مواضع امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در مجلس یزید است که نشان داد، مصائب، شرایط دشوار و سخت هراندازه باشد، نمی‌تواند موجب ضعف و تسلیم مؤمن شود.

نصرالله گفت: در این مراسم‌‌ها و مناسبت‌ها انسان متوجه می‌شود که نباید ناامید شود و به وعده الهی می‌بایست اعتماد داشته باشد. حضرت زینب(س) چنین بود. 

 

وی افزود: ایشان در مجلس یزید در شرایطی که مقابل سر مبارک امام حسین (ع) بود، با روحیه‌ای بی‌نظیر خطبه‌ای خواند که لرزه بر اندام می‌اندازد و یزید را خطاب قرار داد و به او گفت هر کاری می‌خواهی بکن اما خداوند یاد و نام ما را از بین نمی‌برد.

دبیرکل حزب الله لبنان در بخش دیگری از سخنرانی خود گفت: هر کسی ضمانت‌های آمریکا را بپذیرد، همانند کسی است که پذیرفته مردان و زنان و کودکانش را برای ذبح به قتلگاه ببرد.

نصرالله گفت: استخراج گاز از میدان کاریش خط قرمز ماست. تمامی تهدیدات دشمن هیچ تأثیری بر ما ندارد چشممان بر کاریش است و موشک‌هایمان به سمت میدان کاریش نشانه رفته است.

وی گفت: من فکر می‌کنم که اسرائیلی‌ها، آمریکایی‌ها و دیگران اطلاعات کافی در مورد جدیت مقاومت دارند و با این موضوع شوخی نمی‌کنند اما اگر درگیری به تحمیل شود، آماده آن هستیم.

نصرالله گفت: برادران ما در جمهوری اسلامی ایران وعده کمک به لبنان داده‌اند و هیأتی از وزارت انرژی به زودی به تهران خواهند رفت تا درباره پرونده کمک‌های ایران گفت‌و‌گو کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    برادران شما در مملکت خودشان برادر ندارند؟

  • نخودی ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    بله این سهمیه های ازادی که در کارت ما ایرانی کم شده سهمیه شماست

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها