یک زن مرموز در کنار کیم جونگ اون شناسایی شد+ عکس

کیم سول سونگ خواهر ناتنی بزرگ احتمالا در رهبری حزب از پشت پرده فعالیت کرده است. اما درباره کیم چون سونگ اطلاعات کمی در دسترس است.

یک زن مرموز در کنار کیم جونگ اون شناسایی شد+ عکس
کد خبر: 574170
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۴ ۰۳:۲۰:۰۰

زن مرموزی طی ماه های اخیر در کنار«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی دیده شده است که در مناسبت های مختلف در کنار او قرار دارد.

به گزارش جماران، روزنامه گاردین انگلیس نوشت که زن مرموزی طی ماه های اخیر در کنار«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی دیده شده است که در مناسبت های مختلف در کنار او قرار دارد.

این زن مرموز هفته گذشته در جریان کنسرت بزرگی که در فضای باز برگزار شد، مشاهده شد. همچنین در مناسبت دیگری نیز دیده شده است که در کنار رهبر کره شمالی قرار دارد به طور مثال در سخنرانی کیم در مجلس عالی خلق که وعده داد کشورش هرگز از سلاح هسته ای دست نمی کشد، این زن مرموز دیده شد.

جالب اینحاست که رسانه های رسمی کره شمالی عکس ها یا ویدیوهایی از این زن مرموز منتشر می کنند که نشان می دهد زن مرموز گاهی در کنار رهبر کره شمالی است و گاهی پشت سر اوست اما هرگز او را معرفی نمی کنند.

برای نخستین بار تارنمای«کره شمالی نیوز» که مقر آن در آمریکاست و در زمینه انتشار گزارش های انتقادی و اطلاعات گردآوری شده به طور مستقیم از کره شمالی تخصص دارد، برای نخستین بار این زن مرموز را در فوریه گذشته کشف کرد و از آن زمان تا کنون وی را دنبال می کند.

این تارنما نوشت: این زن دیده شده است که کیف دستی  حمل می کند که شاید وسایل مورد نیاز رهبر کره شمالی در وقت نیاز  در همه اوقات از جمله تلفن ،سیگارها یا داروهایش در آن باشند.

تخمین زده می شود سن این زن مرموز  سی یا چهل سال باشد و چه بسا یکی از نزدیکان کیم باشد زیرا باور بر این است که رهبر کره شمالی دو خواهر ناتنی داشته باشد که «کیم سول سونگ» و «کیم چون سونگ» نام دارند و هر دو متولد سال 190 هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها