کد خبر: 573636
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۱۹:۳۰:۰۴
| |

اسرائیل با نزدیک شدن به زمان انتخابات به پادگان نظامی تبدیل می‌شود

به نوشته رسانه‌های عبری زبان، هر چه به موعد انتخابات کنست رژیم صهیونیستی در نوامبر پیش رو نزدیک‌تر می‌شویم، این رژیم بر شدت تدابیر امنیتی خود می‌افزاید و به تدریج اسرائیل به یک پادگان نظامی تبدیل می‌شود.

اسرائیل با نزدیک شدن به زمان انتخابات به پادگان نظامی تبدیل می‌شود
کد خبر: 573636
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۱۹:۳۰:۰۴

شبکه رادیو و تلویزیون سراسری رژیم صهیونیستی (کان) در گزارشی در این رابطه خبر داد، سرویس‌های امنیتی اسرائیل روز به روز بر سطح آماده باش خود می‌افزاید، این در حالی است که روزانه ده‌ها هشدار در رابطه با احتمال وقوع عملیات که اکثرا از جنین و نابلس است نیز به این نهادها می‌رسند.

به گزارش تسنیم، براساس گزارش این شبکه عبری زبان، پلیس اسرائیل مدتهاست که در حال آماده باش کامل قرار دارد و علاوه بر آن هر روز نیز بر شمار نیروهای خود در تمامی نقاط (فلسطین اشغالی) می‌افزاید، در حالی که تمرکز اصلی بر روی بازارها، رخدادهای بزرگ و اماکن پر رفت و آمده است.

به اعتراف کان که شبکه 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم هست، حجم و تعداد هشدارها نسبت به وقوع عملیات (ضد صهیونیستی مقاومت) در مقایسه با سال‌های گذشته به شدت افزایش پیدا کرده است و همین امر باعث شده است تا نهادهای امنیتی اسرائیلی از مهاجران صهیونیست بخواهد تا در این شرایط با هوشیاری بیشتری رفتار کرده و حضور هر فرد یا شیئ مشکوک را فورا اعلام کنند.

براساس گزارش این رسانه صهیونیست: نیروهای ارتش اسرائیل همچنان مشغول درگیری و انجام عملیت در کرانه باختری است و روز به روز بر تعداد افراد بازداشت شده می‌افزاید، این در حالی است که با نزدیک شدن به زمان اعیاد یهودی، باز هم بر شمار نیروهای خود افزوده است.

برخی از منابع امنیتی رژیم صهیونیستی (با اذعان به شکست عملیات ارتش صهیونیست در سرکوب مقاومت در کرانه باختری) به این رسانه خبر دادند، احتمال ورود به درگیری وسیع در کرانه باختری پیش از ورود به برنامه‌های انتخاباتی وجود دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها