کد خبر: 572842
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ۱۹:۵۳:۵۱
| |

وزیر ورزش روسیه:

بابت رویدادهای لغو شده، به‌دنبال دریافت غرامت هستیم

وزیر ورزش روسیه می‌گوید که این کشور بابت گرفته شدن امتیاز میزبانی‌ رویدادهای ورزشی از مسکو در پی عملیات نظامی این کشور در اوکراین، همچنان در انتظار پرداخت غرامت نهادهای مربوطه است.

بابت رویدادهای لغو شده، به‌دنبال دریافت غرامت هستیم
کد خبر: 572842
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ۱۹:۵۳:۵۱

به‌دنبال حمله مسکو به اوکراین، تحریم‌های گسترده‌ای علیه ورزشکاران روسیه اعمال و علاوه بر این، امتیاز میزبانی بسیاری‌ از رویدادهای ورزشی از این کشور گرفته شد.

به گزارش ایرنا، از جمله این رویدادها که روسیه امتیاز میزبانی آنها را از دست داد، می‌توان به فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲، رقابت‌های جهانی هاکی روی یخ ۲۰۲۳ در دو بخش جوانان و بزرگسالان و همچنین رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ اشاره کرد.

اولگ ماتیستین وزیر ورزش روسیه دراین‌باره گفت: فدراسیون فوتبال روسیه بابت سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی که در مسیر آماده‌سازی برای برگزاری این رویدادها کرده بود، به‌دنبال غرامت است هرچند فرآیند دریافت این غرامت هنوز در دست انجام است. 

وی در حاشیه مجمع اقتصادی شرق در شهر ولادیوستوک روسیه گفت: هنوز هیچ غرامتی دریافت نکرده‌ایم اما پیگیر هستیم. فدراسیون‌های ملی ما با فدراسیون‌های بین‌المللی درحال مذاکره هستند و امیدواریم به راه‌حل موفقیت‌آمیزی دست پیدا کنیم. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها