دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا:

بایدن و طرفداران چپ افراطی‌اش دشمن آمریکا هستند

رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی گفت: جو بایدن و دموکرات ها چپ‌های افراطی هستند که تهدیدی برای آمریکا محسوب می‌شوند.

بایدن و طرفداران چپ افراطی‌اش دشمن آمریکا هستند
کد خبر: 572375
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ۰۹:۰۷:۵۰

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا طی سخنرانی در ایالت پنسیلوانیا، جو بایدن همتای کنونی خود را دشمنی برای کشور ایالات متحده توصیف کرد.

به گزارش فارس، ترامپ که برای اولین بار بعد از تفتیش اف‌بی‌آی از ویلای او در ایالت فلوریدا، در تجمع هوادارانش صحبت می‌کرد، گفت: «ما از خود در برابر تلاش‌های دروغین مخالفان دموکرات خود دفاع خواهیم کرد».

به نوشته وبگاه شبکه «العربیه»، وی با بیان اینکه بایدن دشمن واقعی کشور آمریکا است، اظهار داشت: «بایدن معتقد است که شعار ما یعنی آمریکا را دوباره عظیم کنیم، امنیت کشورمان را تهدید می‌کند».

رئیس جمهور پیشین آمریکا توضیح داد: «اما این چپ‌های افراطی هستند که تهدیدی برای آمریکا محسوب می‌شوند. ما از گفتن حقیقت دست برنخواهیم داشت و تمام تلاش‌ها برای ساکت کردن ما با شکست مواجه خواهد شد».

طبق این گزارش، ترامپ با تکرار شعار انتخاباتی گذشته خود، گفت: «مخالفان ما که از اف‌بی‌آی [برای پیشبرد اهدافشان] استفاده می‌کنند، در تمام تلاش‌هایشان برای ترساندن ما شکست خواهند خورد. ما دوباره آمریکا را بزرگ خواهیم کرد».

وی همچنین افزود: «دموکرات‌ها داستان های نادرستی از جمله پیروزی من در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با حمایت روسیه را ساختند. مخالفان ما می‌دانند که ما دوباره آمریکا را بزرگ خواهیم کرد پس به همین دلیل می‌خواهند آن را نابود کنند».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها