کد خبر: 571896
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۰ ۱۰:۱۴:۰۹
| |

شهادت ۲ جوان فلسطینی بدست صهیونیست‌ها

۲جوان فلسطینی سحرگاه امروز پنجشنبه بر اثر یورش صهیونیستها به اردوگاه آوارگان بلاطه در شرق نابلس و محله ام الربط در شهر البیره در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

شهادت ۲ جوان فلسطینی بدست صهیونیست‌ها
کد خبر: 571896
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۰ ۱۰:۱۴:۰۹

یک شهروند فلسطینی سحرگاه امروز پنجشنبه در جریان یورش نیروهای  نظامی رژیم اشغالگرقدس به اردوگاه آوارگان بلاطه در شرق نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا، منابع محلی و پزشکی گزارش دادند: "سامر محمود سلیمان خالد" از ساکنان اردوگاه العین، در جریان حمله نظامیان اسرائیلی به اردوگاه آوارگان بلاطه در شرق نابلس، بر اثر اصابت گلوله صهیونیستها به گردن جان باخت.

صهیونیستها همچنین دراین یورش، اسیر سابق فلسطینی، جاسر ابوحماده، را مجددا به اسارت بردند.

 صهیونیستها همچنین همزمان با حمله به اردوگاه آوارگان بلاطه، به محله ام الشرایط در شهر البیره یورش برده و به ایجاد درگیری های خشونت آمیزی با ساکنان این محله اقدام کردند.

در جریان درگیری های شدید در جریان عقب نشینی نیروهای اشغالگر از محله ام الشرایط شهر البیره، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیستها به شهادت رسید.

 منابع رسانه ای گزارش دادند: این جوان به نام یزن عفانه در جریان درگیری های خشونت آمیزبه هنگام عقب نشینی نیروهای اشغالگر از محله ام الشرایط در شهر البیره در نزدیکی رام الله هدف اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها