کد خبر: 571609
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۱۵:۳۹:۱۲
| |

مجله رولینگ استون:

ترامپ لاف زده که از ماکرون آتو دارد

​براساس گزارش مجله "رولینگ استون"، دونالد ترامپ سالهاست به دستیارانش لاف زده است که از زندگی خصوصی امانوئل ماکرون آتو دارد.

ترامپ لاف زده که از ماکرون آتو دارد
کد خبر: 571609
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۱۵:۳۹:۱۲

دو منابع آگاه بدون ذکر نام به این مجله گفتند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا درخصوص زندگی امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه سخن‌چینی کرده است – هم زمانی که در کاخ سفید بود و هم پس از آن.

به گزارش ایسنا، به نقل از اینسایدر، براساس این منابع، ترامپ گفت که ظاهرا "اطلاعات ننگین و شرم‌آوری" درخصوص ماکرون دریافت کرده است.

یکی از این منابع به رولینگ استون گفت که ترامپ جزئیات زیادی درخصوص آنچه که درباره ماکرون می‌داند ارائه نداد و افزود که گفتن اینکه آیا ترامپ "مزخرف" می‌گوید، "دشوار" است.

مشخص نیست که آیا ترامپ "اطلاعات شرم‌آوری" درخصوص ماکرون دارد یا خیر. با این حال، در میان اسنادی که در پی تفتیش عمارت مارالاگو دونالد ترامپ توسط اف‌بی‌آی به دست آمده، فایلی تحت عنوان "اطلاعات: رئیس‌جمهور فرانسه" وجود داشت.

طی دوران ریاست‌جمهوری قبلی، ترامپ و ماکرون رابطه تیره‌ای داشتند.

ترامپ در سال ۲۰۱۷ ادعا کرده بود که "رابطه خوبی" با ماکرون دارد، اما پس از آنکه ماکرون تهدید کرد که ترامپ را از اعلامیه مشترک کشورهای گروه ۷ برکنار می‌کند، به سرعت تحول و چرخشی در روابط آن‌ها ایجاد شد.

ماکرون در سال ۲۰۱۹ سعی کرد روابطش را بهبود بخشد و گفت که می‌خواهد "درخت دوستی" جدیدی را در کاخ سفید بکارد، اگرچه این اتفاق کمک چندانی به روابطشان نکرد.

در دسامبر ۲۰۱۹ در حاشیه نشست ناتو، ترامپ، ماکرون را به دلیل "بیانیه‌های بسیار بسیار زننده" به باد انتقاد گرفت. استفانی گریشام، دستیار سابق ترامپ همچنین در کتابش نوشت که ترامپ در خفا، ماکرون را "بچه ننه و ترسو" خواند و اظهارنظر کرد که این رئیس‌جمهوری فرانسه "لاغر مُردنی ۵۰ کیلویی بی‌اعصاب" است.

نمایندگان ترامپ و ماکرون اظهار نظر فوری در این خصوص انجام ندادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها