کد خبر: 570454
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۲ ۱۱:۵۵:۲۷
| |

همسر «پلوسی» به ۵ روز حبس محکوم شد

همسر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از آنکه به رانندگی در حین مستی در کالیفرنیا اقرار کرد، به پنج روز حبس و پرداخت جریمه ۶۸۰۰ دلاری محکوم شد.

همسر «پلوسی» به ۵ روز حبس محکوم شد
کد خبر: 570454
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۲ ۱۱:۵۵:۲۷

آماندا بوینس، وکیل پل پلوسی، همسر ۸۲ ساله نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت، موکلش پس از آنکه قاضی به وی اعتبار چهار روزه به خاطر زمانی که به دنبال بازداشتش در زندان گذرانده را اعطا کرد، از هرگونه حبس بیشتر اجتناب خواهد کرد. قاضی به پل پلوسی دستور داده تا در یک روز باقیمانده از مدت حبسش به مدت هشت ساعت خدمات اجتماعی انجام دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بوینس از طرف موکلش در دادگاه عالی شهر ناپا اقرار به گناه کرد. پل پلوسی به خاطر آنکه حضورش الزامی نبود ترجیح داد تا در دادگاه حاضر نشود.    

پل پلوسی پس از آنکه در ماه مه دو تصادف در کالیفرنیا داشت، به اتهام رانندگی در حین مستی بازاشت شد. به گفته پلیس این تصادف‌ها هیچ جراحت جدی به همراه نداشته است.

اگرچه پل پلوسی از حبس اضافی در امان ماند اما سه سال تحت حبس مشروط قرار دارد و به مدت یکسال نیز از رانندگی و کار با وسایل نقلیه موتوری مگر خودرویی که مجهز به وسیله اندازه‌گیری میزان الکل در خون باشد، منع شده است. این وسیله در صورتی که راننده الکل مصرف کرده باشد اجازه روشن شدن خودرو را نمی‌دهد.    

علاوه بر این مجازات‌هایی که قاضی در نظر گرفته، اداره وسایل نقلیه موتوری در کالیفرنیا همچنین گواهینامه رانندگی پل پلوسی را به مدت یکسال به حالت تعلیق درآورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها