حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تجمع همجنس‌بازان در تل آویو

منابع رسانه‌‌ای از حضور نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی در رژه همجنس‌بازان در تل آویو خبر دادند.

حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تجمع همجنس‌بازان در تل آویو
کد خبر: 569920
|
۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۲۱:۵۶:۵۳

منابع رسانه‌‌ای رژیم موقت صهیونیستی یکشنبه شب از حضور نخست وزیر این رژیم در رژه همجنس‌بازان خبر دادند.

​به گزارش فارس، روزنامه «یدیعوت آحارانوت»، در این زمینه نوشت که «یائیر لاپید» نخست وزیر اسرائیل روز یکشنبه تایید کرد که در مراسمی به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس جنبش جوانان همجنس‌ باز شرکت خواهد کرد و اولین نخست وزیر (رژیم) اسرائیل خواهد بود که در یک رویداد عمومی ویژه همجنس‌بازان شرکت خواهد کرد.

این رویداد در «تل‌آویو» برگزار می‌شود و «اوفر نیومن» رئیس جنبش جوانان همجنس باز رژیم اسرائیل تصمیم لاپید را «نقطه عطف تاریخی» در زندگی جامعه همجنس بازان خواند. وی گفت، این حرکتی است که در هر خانواده در اسرائیل طنین انداز خواهد شد.

 در سال‌های گذشته «زیپی لیونی» وزیر پیشین دادگستری رژیم صهیونیستی به عنوان مهمان افتخاری در مراسم ازدواج دو  همجنس‌باز در اسرائیل شرکت کرد.

یکی از دلایلی که تل‌آویو را به خانه همجنس‌بازان دنیا تبدیل کرده، پذیرش عمومی صهیونیست‌ها به این مسئله است. صهیونیست‌ها که به هیچ نوع اخلاقیاتی پایبند نیستند،و به ارزش‌های خانوادگی ارج نمی‌گذارند با این مسئله نیز مشکلی ندارند.

 به گزارش منابع خبری،  مجلاتی که در سرزمین‌های اشغالی خدمات جنسی ارائه می‌دهند بسیار هستند و همه جا می‌توان این مجلات را  پیدا کرد، در پیاده‌روها در پارک‌ها و حتی زیر برف‌کن خودروها.

یکی از ساکنان تل آویو گفت: «این شهر تبدیل به یک مرکز فساد بزرگ شده است. افراد تنها به خاطر ایجاد روابط جنسی و فساد و مصرف مواد مخدر به این شهر سفر می‌کنند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها