پیام تسلیت «پوتین» به «نیکول پاشینیان»

به دنبال انفجار اخیر در پایتخت ارمنستان، رئیس جمهور روسیه پیام تسلیتی برای نخست وزیر این کشور ارسال کرد.

پیام تسلیت «پوتین» به «نیکول پاشینیان»
کد خبر: 568736
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۱۵:۲۴:۳۷

به دنبال انفجار روز یکشنبه در «ایروان» پایتخت ارمنستان، رئیس جمهور روسیه پیام تسلیتی برای نخست وزیر ارمنستان ارسال کرد.

​به گزارش فارس، به نوشته وبگاه «حتق» «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه انفجار روز گذشته در بازار «سورمالو» در ایروان را به «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان تسلیت گفت.

در بیانیه پوتین آمده است: «از شما می‌خواهم صمیمانه‌ترین همدردی‌ها و حمایت‌های خود را به خانواده‌های قربانیان برسانید. همچنین آرزوی بهبودی عاجل برای همه قربانیان را دارم.»

اخرین گزارش‌های حاکیست که یک شهروند ایرانی نیز متاسفانه جزو جان باختگان این حادثه بود.

برخی منابع خبری روز یکشنبه با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی از وقوع یک انفجار مهیب در پایتخت ارمنستان خبر دادند. هنوز علت انفجار مشخص نشده اما ستون بزرگی از دود غلیظ در آسمان ایروان مشاهده شده است. برخی کاربران می‌گویند انفجار در یک انبار مواد محترقه و آتش بازی رخ داده است اما منابع رسمی هنوز جزئیاتی درباره آن ارائه نکرده‌اند.

رسانه‌های ارمنستانی نیز از اوضاع ناآرام در شهر«ایروان» پایتخت این کشور به دنبال دریافت هشدار انفجار بمب در مناطق مهم این شهر خبر دادند.

به گزارش وبگاه «رادیو ارمنستان» ساعت ۴:۴۶ بعد از ظهر یکشنبه وقت محلی مرکز ملی مدیریت بحران ارمنستان اطلاعاتی در مورد وجود مواد منفجره در تمام ایستگاه‌های مترو، تاسیسات مهم نظامی و غیرنظامی، همه مراکز خرید، باغ وحش و کلیسا دریافت کرد. به دنبال این حادثه تمام این مراکز تخلیه شدند و نیروهای متخصص و سگ‌های آموزش دیده به محل‌های مشخص شده اعزام شدند. تاکنون گزارشی از وقوع انفجار در پایتخت ارمنستان منتشر نشده است.

شبکه خبری «الجزیره» نیز نوشت، وزارت امور بحرانی ارمنستان پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر کارگذاری مواد منفجره در ایستگاه‌های مترو، فعالیت مترو در ایروان را متوقف و مسافران را خارج کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها