کد خبر: 567324
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۲۱:۳۰:۴۵
| |

تأکید حزب‌الله بر اتحاد مقاومت فلسطین برای مقابله با رژیم صهیونیستی

جنبش حزب‌الله لبنان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی، بر وحدت مواضع گروه‌های مقاومت فلسطین برای مقابله با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

تأکید حزب‌الله بر اتحاد مقاومت فلسطین برای مقابله با رژیم صهیونیستی
کد خبر: 567324
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۲۱:۳۰:۴۵

جنبش حزب‌الله در بیانیه خود تأکید کرد که اتحاد گروه‌های مقاومت فلسطینی و وحدت مواضع آن‌ها، عامل اصلی پیروزی بر دشمن است.

​به گزارش فارس، در این بیانیه با اشاره به جانفشانی ملت فلسطین در طول سالیان گذشته و شهادت ده‌ها نفر از فرماندهان مقاومت آمده است که این جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی هرگز این ملت را تضعیف نخواهد کرد بلکه عزم آن را برای ادامه مسیر تا تحقق پیروزی و آزادسازی سرزمین بیشتر خواهد کرد.

بنابر گزارش شبکه المنار، حزب‌الله همچنین اتحاد گروه‌های مقاومت فلسطین را ستود و تأکید کرد: وحدت مواضع این گروه‌ها عامل اصلی پیروزی بر دشمن است.

حزب‌الله همچنین بر ایستادگی دائمی و ثابت در کنار ملت مظلوم فلسطین و مقاومت شجاعانه آن برای آزادسازی سرزمین، اسرای فلسطین و تحقق اهداف مشروع آن تأکید کرد.

این جنبش همچنین حمایت خود را از تمامی اقدامات فرماندهی جنبش جهاد اسلامی برای پاسخ به تجاوزات و جنایت‌های مستمر رژیم اشغالگر اعلام کرد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه مناطقی از نوار غزه را هدف حمله قرار دادند که بنابر گزارش رسانه‌های فلسطین، «تیسیر الجعبری» از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی و هفت نفر دیگر در این حمله به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها