کد خبر: 566160
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۱۶:۴۲:۳۷
| |

ارمنستان بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان را رد کرد

وزارت دفاع ارمنستان بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان درباره تیراندازی نظامیان ایروان به مواضع نیروهای باکو در مرز را رد کرد.

ارمنستان بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان را رد کرد
کد خبر: 566160
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۱۶:۴۲:۳۷

وزارت دفاع ارمنستان ادعا کرده که وضعیت مرز شرقی این کشور با جمهوری آذربایجان تحت کنترل قرار دارد و وضعیت با ثبات است.

​به گزارش فارس، در شرایطی که رایزنی‌ها برای دستیابی به توافق صلح بین ایروان و باکو همچنان ادامه دارد، بیانیه وزارت دفاع ارمنستان در رد بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان خبرساز شده است.

منابع رسانه‌ای در ارمنستان از بیانیه وزارت دفاع این کشور در رد گفته‌های وزارت دفاع جمهوری آذربایجان خبر دادند.

به گزارش وبگاه «آرمن پرس»، وزارت دفاع ارمنستان بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان درباره آتش گشودن نیروهای ارمنستانی در مرز را رد کرد.

در بیانیه وزارت دفاع ارمنستان آمده است: «وزارت دفاع (جمهوری) آذربایجان اطلاعات نادرست منتشر کرده و گفته است که در تاریخ ۳۰ جولای واحدهای نیروهای مسلح ارمنستان با گلوله به مواضع آذربایجان مستقر در بخش شرقی مرز ارمنستان-آذربایجان شلیک کرده‌اند».

این وزارتخانه در بیانیه خود اضافه کرد: «وضعیت در مرز ارمنستان و آذربایجان نسبتاً با ثبات است و تحت کنترل کامل نیروهای مسلح ارمنستان قرار دارد».

بیانیه وزارت دفاع ارمنستان در شرایطی منتشر شده که پیشتر وزارت دفاع جمهوری آذربایجان مدعی شده بود که نیروهای نظامی ارمنستان به شلیک به نیروهای جمهوری آذربایجان اقدام کردند.

از سوی دیگر در خبرها آمده است که ژنرال «ذاکرحسن اف» وزیر دفاع جمهوری آذربایجان ضمن بررسی وضعیت عملیاتی و شرایط کنونی در مرز با ارمنستان و همچنین قره باغ به ارتش دستور داد که به طور مستمر آماده سرکوب فوری و قاطعانه هر نوع تحریک احتمالی طرف مقابل باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها