کد خبر: 562740
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۱۵:۵۳:۲۹
| |

انصارالله:

توطئه بزرگی علیه یمن وجود دارد

​وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله با اشاره به اینکه از گذشته تا امروز توطئه بزرگی از سوی کشورهای متخاصم علیه یمن وجود داشته، این توطئه را در راستای منافع دشمن صهیونیستی دانست.

توطئه بزرگی علیه یمن وجود دارد
کد خبر: 562740
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۱۵:۵۳:۲۹

محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله همراه با مبارک المشن الزایدی، عضو شورای عالی سیاسی یمن و فرمانده منطقه سوم نظامی امروز (یکشنبه) با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مستقر در جبهه صرواح در استان مارب دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از المسیره، ناصرالعاطفی در این بازدید با تاکید بر اینکه این جنگ علیه یمن برای تحقیر کردن یمنی‌ها و اشغال سرزمینشان و غارت منابع این کشور است، اظهار کرد: در گذشته و در حال حاضر توطئه بزرگی از سوی کشورهای عضو ائتلاف متخاصم و حامیان آنها علیه یمن وجود داشته و دارد و این توطئه تنها در راستای خدمت به دشمن صهیونیستی است.

همچنین وزیر دفاع دولت صنعاء ضمن تقدیر از نقش ساکنان استان مارب، پشتیبانی‌های آنها از نیروهای مسلح در تقویت امنیت و ثبات منطقه صرواح و مقابله‌هایشان با مزدوران گفت: به لطف خدا و رهبری حکیمانه، یمنی‌ها بینی دشمنان را به خاک مالیده و تخت‌های آنها را به لرزه درآوردند.

او در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی بدترین شرایط خود را سپری می‌کند و به سمت کشورهای ائتلاف متخاصم گریخته تا از آن حمایت کنند، این در حالی است که خود کشورهای متخاصم در حال فرار و عادی‌سازی با آن هستند تا از آنها حمایت شود و همگی آنها در حال فرار هستند و فراری هرگز پیروز نخواهد شد.

ناصر العاطفی در پایان تاکید کرد: اگر کشورهای متخاصم به ظلم، استکبار، محاصره و حملات خود علیه مردم یمن ادامه دهند، یمنی‌ها تخت‌های صهیونیستی‌شان را از ریشه درخواهند آورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها