سربازان اوکراینی برای آموزش به انگلیس رفتند

سربازان اوکراینی برای دریافت آموزش‌های لازم جهت مقابله با نیروهای روس وارد انگلیس شدند.

سربازان اوکراینی برای آموزش به انگلیس رفتند
کد خبر: 562583
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۵:۲۵:۳۷

سربازان اوکراینی برای دریافت آموزش‌های لازم جهت مقابله با نیروهای روس وارد انگلیس شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نخستین گروه از سربازان اوکراینی در برنامه نظامی تحت نظارت انگلیس با بن والاس، وزیر دفاع این کشور روز پنجشنبه دیدار کردند؛ این برنامه آموزشی یک هفته به طول می‌انجامد. در این برنامه قرار است ۱۰ هزار سرباز اوکراینی در ماه‌های آتی آموزش ببینند.

والاس همچنین گفت: این برنامه آموزشی جدید فاز بعدی در حمایت انگلیس از نیروهای مسلح اوکراین در مواجهه آنها با نیروهای روسی است.

وزیر دفاع انگلیس همچنین افزود: با استفاده از تخصص در سطح جهانی ارتش انگلیس، ما به اوکراین کمک خواهیم کرد تا نیروهای خود را بازسازی کند و مقاومت خود را افزایش دهد، چرا که آنها از حاکمیت کشور و حق خود برای انتخاب آینده‌شان دفاع می‌کنند.

حدود ۱۰۵۰ پرسنل خدماتی انگلیس برای اجرای این برنامه مستقر شده‌اند که در سایت های وزارت دفاع در سراسر شمال غرب، جنوب غرب و جنوب شرق این کشور برگزار می‌شود.

این برنامه آموزشی به سربازان داوطلب با تجربه نظامی اندک یا بدون تجربه، مهارت‌هایی را می‌دهد تا در نبردهای خط مقدم موثر واقع شوند. این دوره بر اساس آموزش اولیه سربازان انگلیسی، حمل سلاح، کمک‌های اولیه در میدان نبرد، تاکتیک‌های گشت‌زنی و قانون درگیری‌های مسلحانه را پوشش می‌دهد.

همچنین انگلیس تجهیزات و لباس مورد نیاز را برای کمک به سربازان اوکراینی در آموزش و استقرار در اوکراین هدیه داده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها