کد خبر: 562534
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۱:۵۸:۰۸
| |

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا:

ما ملتی درحال سقوط هستیم

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با اشاره به رشد بی‌سابقه جرم و جنایت در این کشور گفت: ما ملتی درحال سقوط هستیم.

ما ملتی درحال سقوط هستیم
کد خبر: 562534
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۱:۵۸:۰۸

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با اشاره به رشد بی‌سابقه جرم و جنایت در این کشور گفت: ما ملتی درحال سقوط هستیم. آمریکا در مقابل دیگر کشورها به زانو در آمده و تحقیر شده است و مسئولیت این وضعیت و بی قانونی در کشور، برعهده دولت بایدن و دموکرات ها است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری آمریکایی فاکس‌نیوز با یادآوری در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، نوشت: دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق از تجمع جمعه‌شب در لاس‌وگاس برای انتقاد از جو بایدن رئیس‌جمهوری کنونی استفاده کرد.

ترامپ در سخنان خود با اشاره به فراگیر شدن جرم و جنایت در ایالات متحده گفت: اگر این بربریت فزاینده به سرعت متوقف نشود، کشور از بین می رود؛ موج قانون شکنی و جنایت باید فورا متوقف شود. اگر می خواهیم دوباره آمریکا قدرتمند باشد، اولین وظیفه ما این است که آنرا را امن کنیم.

وی، دولت بایدن، کنگره تحت حاکمیت «نانسی پلوسی» و «چاک شومر» و دموکرات‌های تندرو چپ‌گرا در سطوح فدرال و ایالتی را مسئول بی‌قانونی کنونی در آمریکا اعلام کرد.

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، وضعیت جنایت در این کشور را در ۲۵ سال گذشته بی‌سابقه ارزیابی کرد و گفت: ما ملتی در حال سقوط هستیم. کشور ما به زانو در آمده و بین دیگر کشورها تحقیر شده‌است.

ترامپ، سخنرانی‌های بایدن برای دیگر ملت‌ها درباره مردم‌سالاری را به تمسخر گرفت و گفت: در حالی که ما در حال سخنرانی برای دیگر ملت‌ها هستیم، خیابان‌های شهرهایمان با خون قربانیان جنایت ها رنگین شده است.

وی، سیاستمداران دموکرات را مسئول بالا رفتن جرم و جنایت در کشور ارزیابی کرد و از نامزدهای انتخاباتی جمهوری‌خواهان برای انتخابات میاندوره‌ای کنگره آمریکا در ماه نوامبر حمایت کرد.

روند فزاینده تورم به ویژه در حوزه انرژی و مواد غذایی، در کنار بیکاری و فساد و تبعیض موجب افزایش جرم و جنایت در ایالات متحده شده و هر روز اخباری از وقوع جنایت در اماکن عمومی این کشور منتشر شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها