باقری در دیدار با معاون وزیر خارجه قطر:

میزبانی مذاکرات رفع تحریم‌ها توسط قطر نشانه حسن‌نیت این کشور در ترویج گفت‌وگو و تعامل است

مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر حمایت ایران از نقش سازنده قطر در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، میزبانی این دور از مذاکرات رفع تحریم‌ها توسط دولت قطر را نشانه حسن‌نیت این کشور در ترویج گفتگو و تعامل دانست.

میزبانی مذاکرات رفع تحریم‌ها توسط قطر نشانه حسن‌نیت این کشور در ترویج گفت‌وگو و تعامل است
کد خبر: 560794
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۷:۳۲:۵۸

علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه صبح امروز با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر دیدار و درخصوص همکاری های دو کشور و تحولات منطقه گفتگو کرد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار، باقری دوستی و برادری میان دو کشور را سرمایه ارزشمندی برای ارتقای مناسبات همه‌جانبه میان تهران و دوحه دانست و بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای تحکیم روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر خارجه قطر نیز با اشاره به سفرهای متقابل رئیس جمهور ایران و امیر قطر، اجرای توافقات بعمل آمده در این سفرها را نشان دهنده اراده جدی رهبران دو کشور برای توسعه روابط در همه زمینه ها دانست.

مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر حمایت ایران از نقش سازنده قطر در عرصه‌های  منطقه‌ای و بین‌المللی، میزبانی این دور از مذاکرات رفع تحریم‌ها توسط دولت قطر را نشانه حسن‌نیت این کشور در ترویج گفتگو و تعامل دانست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها